maandag, november 20, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / AkzoNobel biedt unieke kans om het Human Cities initiatief met eigen ogen te zien in Venetië
AkzoNobel biedt unieke kans om het Human Cities initiatief met eigen ogen te zien in Venetië

AkzoNobel biedt unieke kans om het Human Cities initiatief met eigen ogen te zien in Venetië

  • Internationale
  • Mensen moeten zich meer verbonden voelen met hun omgeving om het stadsleven inspirerend te maken. Daarom heeft AkzoNobel een wedstrijd uitgeschreven om mensen wereldwijd aan te moedigen de plekken in hun omgeving waar ze van houden te koesteren.
  • Akzo Nobel N.V.
  • http://www.akzonobel.com
  • media.relations@akzonobel.com
  • https://www.akzonobel.com/nl/news_center/news/nieuws_persberichten/2014/akzonobel_biedt_unieke_kans_om_het_human_cities_initiatief_met_eigen_ogen_te_zien_in_venetie.aspx

Als onderdeel van het Human Cities iniatief daagt AkzoNobel mensen over heel de wereld uit om een selfie in te zenden waarop te zien is waarom hun stad zo bijzonder is. De winnaar gaat in september naar Venetië om met eigen ogen het werk van het AkzoNobels Human Cities initiatief te zien. De reis voor twee personen is inclusief de unieke kans om mee te helpen bij de transformatie van een piazza in Venetië.

Met de #myurbanstory-wedstrijd (sluitingsdatum 30 juni 2014) wil AkzoNobel mensen overal ter wereld inspireren om een emotionele band aan te gaan met hun steden en om het stadsleven energieker, inspirerender en levendiger te maken.

Er zijn twee manieren om mee te doen: door een selfie te delen via Twitter of Instagram, op #myurbanstory, of door naar de speciale tab te gaan op AkzoNobels Facebook-pagina. Deelnemers worden ook aangemoedigd om met een paar woorden het verhaal achter de foto toe te lichten.

De helft van de wereldbevolking leeft al in een stad en volgens onderzoek zal dat aantal in 2050 zelfs zijn gestegen tot 75 procent. Steden groeien steeds sneller, maar vaak ligt de focus teveel op de functionele aspecten van een stad en niet op de beleving hiervan. De emotionele verbinding van een stad en haar inwoners geeft de steden een eigen identiteit, dat maakt een Human City.

AkzoNobel introduceerde het Human Cities-initiatief vorige week op de 14e International Architecture Exhibition van La Biennale di Venezia. Tijdens dit evenement kondigde CEO Ton Büchner van AkzoNobel ook een samenwerking aan met de bekende architect Rem Koolhaas en het toonaangevende architectenbureau OMA voor wereldwijd onderzoek naar het verband tussen kleur en economische ontwikkeling.

Ga voor meer informatie over Human Cities naar www.akzonobel.com/humancities

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top