vrijdag, augustus 18, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Landen / Internationale / AkzoNobel’s Visualizer app schildert een nieuwe digitale toekomst voor consumenten
AkzoNobel’s Visualizer app schildert een nieuwe digitale toekomst voor consumenten

AkzoNobel’s Visualizer app schildert een nieuwe digitale toekomst voor consumenten

  • Internationale
  • De mogelijkheid om kleur te ervaren en ervan te genieten heeft nu een digitale dimensie gekregen met de meest recente launch van AkzoNobel's innovatieve Visualizer app.
  • AkzoNobel
  • www.akzonobel.com
  • info@akzonobel.com
  • https://www.akzonobel.com/nl/news_center/news/nieuws_persberichten/2016/akzonobels-visualizer-app-schildert-een-nieuwe-digitale-toekomst-voor-consumenten.aspx

De bekroonde app is ontworpen om decoreren gemakkelijker en inspirerender te maken. De nieuwe versie, vandaag geïntroduceerd, gebruikt innovatieve technologie die consumenten in staat stelt hun gekozen kleuren in real-time te kunnen zien, delen en virtueel aanbrengen – voordat er ook maar iets daadwerkelijk op de muur is aangebracht.

De app werd geïntroduceerd in mei 2014 en is inmiddels meer dan 10 miljoen keer gedownload. In deze nieuwe versie kunnen consumenten een video-opname van hun wanden maken en experimenteren met honderden verschillende kleuren. Als ze een inspirerende kleur vinden, dan kunnen ze die met de ingenieuze Color Picker-technologie direct uitproberen, evenals de designs delen via social media.

“Kleur is de belangrijkste beslissingsfactor als consumenten verf gaan kopen,” aldus David Menko, Global Marketing Director van AkzoNobel Decorative Paints. “De keuze van de juiste kleur is vaak een interessante maar overweldigende uitdaging. De nieuwe functies in de Visualizer maken het nu leuker en makkelijker om die ene kleur te vinden die je leefomgeving inspirerender maakt, terwijl het keuzeproces ook nog eens socialer wordt.”

Uit onderzoek blijkt dat 30 procent van de consumenten moeite heeft om zich voor te stellen hoe een kleur er thuis uit zal zien, terwijl 39 procent aangeeft kleurschema’s van tevoren met vrienden of familie te overleggen voordat ze tot aankoop overgaan. De nieuwe functies van de Visualizer spelen in op deze trends.

“Wij zijn voortdurend bezig om inzicht te krijgen in consumentengedrag en opkomende trends, innovaties en technologieën die ons helpen om voorop te blijven lopen,” aldus Ruud Joosten, lid van het Executive Committee van AkzoNobel, verantwoordelijk voor Decorative Paints. “Zo kunnen we producten en kleuren leveren die de mensen willen. De Visualizer is een hulpmiddel dat consumenten het vertrouwen geeft om nieuwe kleuren uit te proberen, snel het potentiële eindresultaat te bekijken en de mening van hun vrienden te peilen.”

De app is nu beschikbaar voor iOS and zal binnenkort beschikbaar zijn voor Android. Deze nieuwe versie wordt dit jaar beschikbaar in meer dan 40 markten, te beginnen in Nederland, Turkije, Frankrijk, India, Indonesië, Argentinië en Rusland. Op bepaalde markten zijn extra functies aanwezig die klanten helpen bij hun aanschafproces, bijvoorbeeld de mogelijkheid om rechtstreeks via de app testmonsters te kopen.

Ga om de app te downloaden naar de iOS App Store en zoek naar Visualizer samen met de naam van uw lokale AkzoNobel verfmerk, bijvoorbeeld Flexa Visualizer, Dulux Valentine Visualizer, Alba Visualizer of Dulux Visualizer.

Deze korte video toont hoe eenvoudig het is om met de Visualizer app kleuren te zien, te delen en toe te passen.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top