dinsdag, mei 22, 2018
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Albert Heijn innoveert in het vega- en groenteschap
Albert Heijn innoveert in het vega- en groenteschap

Albert Heijn innoveert in het vega- en groenteschap

  • Nederland
  • ‘Steeds meer consumenten willen graag 250 gram groenten per dag eten, maar dat is niet altijd makkelijk. Om de keuze voor gezond eten eenvoudiger te maken voegen we veel verschillende kookgroenten en vegetarische producten toe aan het schap zoals frietjes van groente, vers falafeldeeg, biologische pompoenstukjes en burgers van gestoomde groenten. En omdat we weten dat onze klanten variatie belangrijk vinden inspireren we hen met tot wel vijf verschillende bereidingswijzen op de verpakking', aldus Marit van Egmond, directeur merchandising & sourcing bij Albert Heijn.
  • Albert Heijn
  • info@ah.nl

Kleurrijke vleesvervangers

De nieuwe vegetarische producten van Albert Heijn zijn echt vers en niet voorgebakken. De producten zitten boordevol groenten en bevatten veel eiwitten. De kleurrijke vleesvervangers zijn goed voor iedereen die meer groente wil eten en daarin graag varieert. De uitbreiding van het vegetarische assortiment bestaat uit drie soorten producten:

  • Burgers van gestoomde groente gemaakt van rode biet, mais en wortel, en groene boon
  • Verse vegetarisch gehakt: rul, in balletjes en boomstammetjes
  • Vers falafeldeeg in de varianten naturel, rode biet en groentemix

 

Groentegemak voor iedereen

Alle kookgroenten in het schap met gesneden verse groenten hebben een nieuwe verpakking gekregen. Daarop staan tot wel vijf verschillende bereidingswijzen voor ieder product. Ook is het schap uitgebreid met verrassende soorten groenten en groentecombinaties zoals:

  • Stamppotgroenten met paarse boerenkool
  • Biologische pompoenstukjes
  • Groentefriet van zoete aardappel, pastinaak en gele biet
  • Groentefriet van oranje wortel, gele wortel, knolselderij en koolraap. Uiteraard gesneden als echte frietjes extra leuk voor kinderen.

Daarnaast zijn er meerdere kleinverpakkingen toegevoegd. Zo wordt het ook voor kleinere huishoudens makkelijker om gezonde porties groenten te eten.

Met de uitbreiding van het groente- en vega-assortiment inspireert Albert Heijn klanten om meer te variëren en te experimenteren. Albert Heijn werkt al sinds 1973 samen met groenteproducent Koninklijke Vezet om miljoenen klanten elke dag te inspireren met lekkere en gezonde producten.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top