woensdag, november 22, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / APS: Booking.com blijft “laagsteprijsgarantie” aanbieden
APS: Booking.com blijft “laagsteprijsgarantie” aanbieden

APS: Booking.com blijft “laagsteprijsgarantie” aanbieden

  • Nederland
  • In diverse media in Nederland zijn deze week onjuiste berichten gepubliceerd over Booking.com naar aanleiding van de afspraken die zijn gemaakt met nationale mededingingsautoriteiten in Zweden, Frankrijk, Italië en Zweden. Langs deze weg willen wij nogmaals benadrukken dat Booking.com géén afstand doet van haar “laagsteprijsgarantie”, ondanks dat dit zo prominent boven vele artikelen staat vermeld.
  • Booking.com
  • http://www.booking.com
  • Andre.manning@booking.com

Sinds de oprichting van het bedrijf in 1996 biedt Booking.com consumenten een “laagsteprijsgarantie” en tot op de dag van vandaag staat deze garantie. Ons streven is om een product van wereldklasse aan te bieden waar onze klanten van houden, omdat ze ervan op aan kunnen dat zij via Booking.com die accomodaties kunnen vinden én boeken die het beste aansluiten bij hun behoeften, waar ze ook ter wereld willen verblijven. Consumenten kunnen erop vertrouwen dat wanneer zij ergens anders online een betere prijs vinden, Booking.com het verschil zal terugbetalen. Booking.com gaat door met haar “laagsteprijsgarantie” met betrekking tot alle afzonderlijke prijzen die op Booking.com staan, en heeft nu ook geen plannen om deze aanpak te veranderen.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top