dinsdag, november 21, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / APS: Booking.com wint Reisgraag award
APS: Booking.com wint Reisgraag award

APS: Booking.com wint Reisgraag award

  • Nederland
  • Booking.com, marktleider op het gebied van online reserveringen van hotels en andere accomodaties, heeft de Reisgraag award ontvangen. De Reisgraag award is een publieksaward voor reisorganisaties gebaseerd op ruim 5000 reviews van Nederlandse klanten in het jaar 2014. De award werd tijdens een feestelijke bijeenkomst van Reisgraag.nl op de Vakantiebeurs in Utrecht uitgereikt.
  • Booking.com
  • http://www.booking.com
  • Andre.manning@booking.com

“Wij zijn natuurlijk heel blij met de Reisgraag award voor Booking.com, met name omdat het een erkenning is op basis van feedback van klanten. Daar zijn we trots op want ook voor Booking.com staat de klant op de eerste plaats en al onze ruim 8,000 Booking.com medewerkers zijn iedere dag bezig om de beleving van onze klanten verder te optimaliseren. Een award als deze is een erkenning hiervan en voor ons de perfecte motivatie om nog beter te worden”, aldus Gillian Tans, Chief Operating Officer van Booking.com.

De Reisgraag award wordt dit jaar voor de vierde achtereenvolgende keer uitgereikt, op basis van reviews van klanten.

Over Booking.com:

Booking.com is wereldwijd marktleider op het gebied van online reserveringen van hotels en andere accommodaties. Booking.com garandeert de beste prijs voor elke accommodatie — van kleine onafhankelijke accommodaties tot vijfsterrenluxe. Gasten hebben altijd en overal via hun computer, mobiele telefoon of tablet toegang tot de website van Booking.com en betalen nooit boekingskosten. Booking.com is beschikbaar in 42 talen en heeft een aanbod van meer dan 580.000 hotels en accommodaties in 205 landen. Op de website staan ruim 40 miljoen beoordelingen die door gasten na hun verblijf zijn geschreven. Booking.com trekt online bezoekers van over de hele wereld, zowel zakenreizigers als vakantiegangers. Booking.com heeft meer dan 17 jaar ervaring en werkt met ruim 8.300 toegewijde medewerkers in meer dan 115 kantoren wereldwijd. Het in-house klantenserviceteam is 24/7 beschikbaar, helpt gasten in hun eigen taal en biedt klanten een uitzonderlijke ervaring.

Booking.com B.V. (opgericht in 1996) bezit en beheert Booking.com(tm) en is onderdeel van de Priceline Group (NASDAQ: PCLN). Volg ons op Twitter, Google+ en Pinterest, like ons op Facebook of ga voor meer informatie naar http://www.booking.com.

http://www.booking.com

https://twitter.com/bookingcom

https://plus.google.com/+Bookingcom

http://pinterest.com/bookingdotcom

http://www.facebook.com/bookingcom

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top