maandag, november 20, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / BIL valt tweemaal in de prijzen met de “International Banker 2014 Banking Awards”
BIL valt tweemaal in de prijzen met de “International Banker 2014  Banking Awards”

BIL valt tweemaal in de prijzen met de “International Banker 2014 Banking Awards”

  • Luxemburg
  • Het financieel tijdschrift The International Banker kende in het kader van de Banking Awards 2014 de prijzen "Meest innoverende retailbank in Luxemburg" en "Beste private bank van Luxemburg" toe aan de oudste bank van Luxemburg.
  • DEXIA-BIL
  • https://www.bil.com
  • contact@bil.com
  • https://www.bil.com/nl/Documents/communiques-de-presse/2014-10-22-nl.pdf

Deze awards worden jaarlijks toegekend aan financiële instellingen die in verschillende categorieën de toon zetten op de markt en tegelijkertijd een uitstekende service bieden. Bij de toekenning van de prijzen wordt rekening gehouden met de bijdrage die de bekroonde instellingen aan de economie in hun regio leveren en worden de strengste eisen gesteld inzake governance en compliance.

Adrian Leuenberger, Head of Wealth and Investment Management, is bijzonder ingenomen met deze onderscheiding: “Ik ben erg blij met deze prijzen, die voor zowel onze concurrenten als onze cliënten een bewijs vormen van onze expertise en professionele aanpak. Deze positieve ervaring in Luxemburg draagt ook bij aan het succes van onze internationale groei in de belangrijkste financiële centra, waar wij onze bestaande en toekomstige cliënten toegang bieden tot onze diensten en ze laten profiteren van onze expertise en ons vermogen om snel in te spelen op veranderende omstandigheden.”

Ook Christian Strasser, Head of Retail Banking, is in de wolken: “Dat BIL de prijs krijgt voor Meest innoverende retailbank in Luxemburg is een erkenning van de uitstekende kwaliteit van de directe BILnet-kanalen (mobiel), de uitbreiding van het self-bankingaanbod en de inspanningen die in het kantorennet geleverd werden om een nieuwe dimensie toe te voegen aan de ontvangst en de begeleiding van cliënten.”

De bank heeft sinds 2013 haar innovatieve multikanaalstrategie versterkt door niet alleen toegang te bieden tot zowel een brede waaier van diensten in de kantoren maar ook door ultramoderne digitale diensten ter beschikking te stellen. Er werd ook bijzondere aandacht besteed aan toegankelijkheid en begeleiding van persoonlijke projecten. Zo kunnen cliënten op woensdagen tot 19 uur op afspraak in de bank terecht.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top