zaterdag, november 18, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / BNP Paribas: Intensief en efficiënt klant- en berijdercontact basis voor groei Arval
BNP Paribas: Intensief en efficiënt klant- en berijdercontact basis voor groei Arval

BNP Paribas: Intensief en efficiënt klant- en berijdercontact basis voor groei Arval

  • Nederland
  • Onder leiding van de nieuwe algemeen directeur Liam Donnelly, zet leasemaatschappij Arval vanaf deze zomer belangrijke stappen die bijdragen aan groei van het wagenpark. Eén van die stappen is de introductie en uitrol van Arval Smart Experience: een interactief, multichannel programma dat met moderne communicatiemiddelen zorgt voor een intensiever en efficiënter contact tussen klanten, berijders én Arval.
  • BNP Paribas
  • http://www.bnpparibas.nl
  • contact@bnpparibas-ip.com
  • http://www.bnpparibas.nl/nl/2014/06/23/intensief-en-efficient-klant-en-berijdercontact-basis-voor-groei-arval/

Klanten en berijders krijgen met de Arval Smart Experience tools en apps scherper inzicht in het leaseproces en de dagelijkse gebruikskosten van de leaseauto. Hoofddoelstelling is dat klanten, waar nodig, wagenparkkosten snel en effectief kunnen reduceren en berijders overal en altijd informatie over hun leaseauto kunnen raadplegen. Allemaal op een gebruiksvriendelijke en speelse communicatiewijze.

Informatie sneller beschikbaar

“De wereld om ons heen verandert in hoog tempo. Informatie moet steeds vaker en vooral sneller beschikbaar zijn. De moderne consument eist daarin transparantie en duidelijkheid. Als dienstverlener moeten wij daar klaar voor zijn en leasen voor onze doelgroepen een beleving maken. De introductie van Arval Smart Experience ondersteunt deze gedachte.”, zegt Liam Donnelly, de nieuwe algemeen directeur van Arval. “De komende tijd ontplooien wij nog meer initiatieven. Ook hierbij is het centrale thema intensiever en efficiënter contact. Wij willen graag dat onze klanten en berijders zich bij ons thuis voelen, laten ervaren dat leasen bij Arval verder gaat dan auto’s en de kosten hiervan.”

Meer interactie

Donnelly: “Arval Smart Experience is een initiatief van de Arval Group. Het wordt onze standaard voor een slimme manier van communicatie; waar ter wereld onze klanten en de berijders zich ook bevinden. In Nederland starten wij nu met de tools Arval Connect, Arval Fleet View, Arval Mobile+, de inzet van sociale media en ons driverteam. Ik ben ervan overtuigd dat deze tools en apps onze klanten helpen in hun bedrijfsvoering en berijders meer gemak en plezier laten beleven van hun leaseauto. Daarnaast dragen ze aan onze kant bij aan onze doelstellingen om flexibele leaseoplossingen te bieden, groei te bewerkstelligen en een strakke focus te houden op maatschappelijk verantwoord ondernemen, waarvan het terugdringen van de CO2-footprint een onderdeel is.”

Kort CV Liam Donnelly

Geboren in Ierland en opgegroeid in Edinburgh, Schotland. Afgestudeerd aan de Strathclyde Universiteit in Glasgow. Was voor zijn start in 2000 bij Arval (Arma) werkzaam in de offshore business, airport business, citrus- en koffie-industrie en voertuigleasing.

2000-2004 Managing Director Arma UK
2004-2007 Sales Director Arval UK
2007-2011 Managing Director Arval India, Mumbai
2011-2014 Director International Business Arval International Business Office, Parijs

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top