dinsdag, augustus 14, 2018
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Rubrieken / Business & Ondernemerschap / Boekpresentatie ‘Passie, Emotie en Liefde voor de klant’
Boekpresentatie ‘Passie, Emotie en Liefde voor de klant’

Boekpresentatie ‘Passie, Emotie en Liefde voor de klant’

  • Nederland
  • Richard Lopes-Slot bundelde zijn kennis over vraagstukken als klanttevredenheid en het verhogen van verkoopcijfers met zijn passie voor kwaliteitsverbetering van adviseurs tot een veelomvattend handboek. Hij wijst beginnende én gevorderde adviseurs stap voor stap de weg naar ‘the next level’ van het vak.
  • Schermafbeelding 2018-05-05 om 13.39.49
  • Lopes Slot BV
  • https://lopesslot.nl
  • info@lopesslot.nl
  • Over de auteur: Richard Lopes-Slot MCC studeerde Master Management, Cultuur en Verandering met als specialisatie Coaching. Hij heeft ruim 20 jaar ervaring in sales en het bank- en verzekeringswezen als teamleider, trainer en coach. Hij begon in 2013 als zelfstandig ondernemer en is samen met Ronald Slot-Lopes in 2016 Lopes Slot BV gestart. Richard geeft trainingen, workshops en lezingen. Ronald ontwikkelt, met zijn 25 jaar ervaring als vakdocent, social media kenner en Edublogger voor het onderwijs het lesmateriaal voor Lopes Slot BV, tevens verzorgt hij de website, de communicatie en de back-office.

Een klantenfluisteraar wil hij echt niet genoemd worden. Hij is het ook niet: Richard Lopes-Slot is ondernemer, trainer en coach. Zijn expertise is de professionalisering van het vak van adviseur. Lopes-Slot schreef het boek Passie, emotie en liefde voor de klant, het handboek voor excellente klantbediening in zeven minuten.

Baarn, 5 mei 2018– Richard Lopes-Slot bundelde zijn kennis over vraagstukken als klanttevredenheid en het verhogen van verkoopcijfers met zijn passie voor kwaliteitsverbetering van adviseurs tot een veelomvattend handboek. Hij wijst beginnende én gevorderde adviseurs stap voor stap de weg naar ‘the next level’ van het vak.

Adviseurs zijn een cruciale schakel in vrijwel ieder aankoopproces. Of er nu bankzaken, vakanties, verzekeringen of een nieuw soort autowax worden verkocht, zonder passie, emotie en liefde van de adviseur wordt geen klant echt blij, en wordt hij zeker geen vaste klant. De adviseur is key. Of… staan de robots al te trappelen om de taak van de adviseur over te nemen? Om dat te voorkomen kan de adviseur nog net op tijd zijn usp’s gaan ontwikkelen! Alleen de adviseur die voor een excellente klantbediening gaat, begeleidt zijn klant naar de beste oplossing door zijn problemen op te lossen en zijn dromen werkelijkheid te laten worden. Geen robot die dat kan.

Het hoofddoel van dit boek is de adviseur tips en tools te geven voor het voeren van korte, krachtige, excellente gesprekken met als eindresultaat een 9+ klantbeleving. Lopes Slot ontwikkelde een Cloud waarin de adviseur zoveel mogelijk ‘regendruppels’ verzamelt. Die gevulde Cloud leidt in no time tot de perfecte Tornado: een excellente klantbeleving. Dit is de enige tornado die geen ravage achterlaat, maar die structuur geeft en binnen 7 minuten een 9+ klantbeleving oplevert: een goede ervaring en een positief gevoel voor de klant… en de adviseur!

Een excellente adviseur die met passie, emotie en liefde zijn vak uitoefent, heeft meer plezier in zijn werk, heeft leukere klanten, zet meer om en ervaart veel meer voldoening. Met dit handboek Passie, emotie en liefde voor de klant, het handboek voor excellente klantbediening in zeven minuten kan iedere adviseur een excellente adviseur worden.  

De boekpresentatievindt plaats op woensdag 30 mei 2018 van 19.00-20.30 uur Alnovum Almere Centrum (Flevotorium zaal). Aanmelden: info@lopesslot.

Over lopesslot

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top