vrijdag, november 24, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Campina verkozen tot Merk van het Jaar 2014 door supermarktklanten
Campina verkozen tot Merk van het Jaar 2014 door supermarktklanten

Campina verkozen tot Merk van het Jaar 2014 door supermarktklanten

  • Nederland
  • De Nederlandse supermarktklant heeft Campina verkozen tot Merk van het Jaar 2014. Mona eindigde op de tweede plaats. De Merk van het Jaar Awards is initiatief van de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI). “Deze prijs is een enorme beloning voor de inspanningen die wij dagelijks in alle onderdelen van ons bedrijf leveren voor het Campina merk; van melkveehouders tot de fabrieken en de mensen op kantoor.” Aldus Maurice Willemsen, Brand Leader Campina.
  • FrieslandCampina
  • http://www.frieslandcampina.com
  • mail@frieslandcampina.com
  • http://www.frieslandcampina.com/nederlands/news-and-press/news/corporate-news/2014-11-05-campina-verkozen-tot-merk-van-het-jaar.aspx

Voor de prijs ‘Merk van het Jaar’ worden ruim 10.000 consumenten gevraagd die verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse boodschappen. “Om door consumenten als overall winnaar van alle supermarktmerken te worden gekozen, is een fantastisch compliment. Zeker in een tijd waarin het voor merken een steeds grotere uitdaging is voldoende zichtbaar en relevant te blijven,” reageert Maurice Willemsen trots.

Open Boerderijdagen, Eurosparen en Oranjevla

Willemsen ligt verder toe: “De consument waardeert Campina op het gebied van kwaliteit en betrouwbaarheid en met activiteiten als de Open Boerderijdagen, Eurosparen en bijvoorbeeld onze Oranjevla spelen wij volgens de consument tevens goed in op de hedendaagse behoeften. De consument krijgt hierdoor een positief gevoel van ons Campina merk en wij op onze beurt van deze waardering natuurlijk ook.”

Kwaliteit, innovatie en expressiviteit

Supermarktmerken werden beoordeeld op kwaliteit, innovatiekracht en expressiviteit. De ‘Bijzondere presentatie Award’ werd gewonnen door Coca-Cola, gevolgd door Chocomel. Deze wordt uitgereikt aan het merk dat in de ogen van de consument de meest herkenbare verpakking heeft.

Over Merk van het Jaar

De FNLI Merk van het Jaar Award werd voor de achtste keer uitgereikt door de FNLI, in samenwerking met EFMI Business School, GfK en Foodmagazine. Naast de absoluut hoogste score voor gemeten merkkracht, wordt ook de merkkrachtontwikkeling ten opzichte van 2013 meegenomen in de eindscores. De titel Merk van het Jaar is daarmee een beloning voor zowel de korte als de lange termijn-prestaties.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top