zaterdag, november 25, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Rubrieken / Business & Ondernemerschap / Cloud Contact komt met reeks webinars om functionaliteit toe te lichten
Cloud Contact komt met reeks webinars om functionaliteit toe te lichten

Cloud Contact komt met reeks webinars om functionaliteit toe te lichten

  • Nederland
  • Het Nederlandse Cloud Contact begint morgen aan een reeks webinars om de functionaliteit van het platform toe te lichten.
  • Cloud Contact
  • www.cloudcontact.nl
  • gkoedam@pegamento.nl
  • Noot voor de redactie, niet voor publicatie: Er zijn twee filmpjes beschikbaar over Cloud Contact. Deze zijn te bekijken via de volgende links: https://youtu.be/_Uo6pQeYyBw (Chatten met Floor) https://youtu.be/StE-AuZ2k4M (Shoppen met Floor) Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ger Koedam via: 088-0067180 06-15371608 gkoedam@pegamento.nl
  • 19102017 - Persbericht - Cloud Contact begint morgen met reeks webinar...

Het Nederlandse Cloud Contact begint morgen aan een reeks webinars om de functionaliteit van het platform toe te lichten. De nieuwe speler op de markt voor contactcentertechnologie, die met een onderscheidend prijsmodel klantcontact voor organisaties een stuk flexibeler wil maken, heeft al een kalender op de website geplaatst tot het eind van het jaar. Iedere vrijdag wordt een ander onderdeel van het platform toegelicht. Zo staat morgen het onderwerp pro-active chat op het programma en komen later dit jaar koppelingen met Salesforce en Zendesk aan bod.

Waar traditionele aanbieders een prijsmodel hanteren, waarbij per agent, seat of mediakanaal een vast bedrag per maand betaald moet worden, rekent Cloud Contact af op basis van het daadwerkelijke gebruik van de oplossing. Het heeft daarmee een unieke propositie voor Nederland.

Cloud Contact is een zusterbedrijf van Pegamento, dat zijn wortels heeft in het bouwen van contactcenteroplossingen. Cloud Contact ziet vooral kansen in de vervangingsmarkt. Bedrijven die een verouderde on premise oplossing willen vervangen, kiezen steeds vaker voor een oplossing in de cloud. “Bijzonder daarbij is dat het traditionele betalingsmodel nog steeds van kracht blijft”, zegt Henk Jansen van Cloud Contact. “Dat maakt onze oplossing echt anders. Er is geen limiet op het aantal agenten dat in kan loggen, er wordt betaald op basis van het aantal gespreksminuten, actual use dus”, aldus Jansen.

In vergelijking met andere aanbieders omvat het pakket van Cloud Contact ook een groter aantal kanalen. Naast telefonie, chat en e-mail, gaat het om verschillende social media kanalen, waaronder Instagram en YouTube.

Het overzicht met webinars over de functionaliteit van Cloud Contact is na te lezen via de volgende link: http://www.cloudcontact.nl/webinarkalender/

Over gkoedam

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top