maandag, november 20, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Coca-Cola: FÏNLEY, frisdrank voor volwassenen
Coca-Cola: FÏNLEY, frisdrank voor volwassenen

Coca-Cola: FÏNLEY, frisdrank voor volwassenen

  • Internationale
  • Coca-Cola lanceert volledig nieuw merk met subtiele smaken en fijne bubbels Met FÏNLEY tekent Coca-Cola voor de grootste lancering in België sinds Coca-Cola Zero. FÏNLEY, een caloriearme frisdrank, bedoeld voor volwassenen, bevat enkel natuurlijke aroma’s, fijne bubbels en subtiele smaken zoals pompelmoes-bloedappelsien en citroen-vlierbloesem. Met deze innovatieve nieuwkomer – volledig ontwikkeld in België – mikt Coca-Cola ambitieus op een nieuwe doelgroep.
  • Coca-Cola Enterprises Belgium
  • https://cocacolabelgium.be
  • brusselsreceptiondesk@eur.ko.com
  • https://cocacolabelgium.be/persberichten/finley-frisdrank-volwassenen/

Coca-Cola ontwikkelde de nieuwe frisdrank FÏNLEY, met een meer matuur smaakpalet, voor volwassenen. Uit onderzoek blijkt dat de voorkeur voor fel bruisende dranken met de leeftijd daalt. Amper één op de tien volwassenen kiest frisdrank als favoriete drank tijdens een pauze. Met fijne bubbels, gesofisticeerde smaken en ingrediënten van natuurlijke oorsprong biedt FÏNLEY een verrassend alternatief, verfijnd afgestemd op de veeleisende smaakpapillen van volwassenen.

Zo houdt FÏNLEY mooi het midden tussen zoet en bitter, met natuurlijke aroma’s als bloedappelsien-pompelmoes en citroen-vlierbloesem. De vruchtendrank is caloriearm (20 kcal per 100 ml), enkel gezoet met suiker en zoetstoffen van natuurlijke oorsprong (uit stevia) en bevat geen bewaarmiddelen. FÏNLEY past dan ook perfect binnen een gevarieerde, evenwichtige voeding – op elk moment van de dag.

Gaëtan Van de Populiere, Marketing Director Belgium & Luxembourg: “FÏNLEY richt zich tot volwassenen met levenservaring. Zij hebben een verfijnde smaak en kiezen voor subtiliteit, in de vorm van meer gesofisticeerde producten, bittere toetsen, lichtere bruis en ingrediënten van natuurlijke oorsprong.”

De ontwikkeling van FÏNLEY, gestart in 2011, vond plaats in het R&D-centrum in Anderlecht, het tweede grootste innovatiecentrum van Coca-Cola wereldwijd. Elk jaar worden hier zo’n 350 innovaties voor 108 landen wereldwijd ontwikkeld. FÏNLEY is de derde drank met suiker en zoetstoffen uit stevia die Coca-Cola op de markt brengt in België, na Nestea in 2012 en Sprite in 2013. Deze lancering past volledig in de strategie om de calorie-voetafdruk te verlagen.

FÏNLEY is een frisdrank voor volwassenen…

  • …met natuurlijke aroma’s en kleurstoffen
  • …met fruitsap
  • …zonder toegevoegde bewaarmiddelen
  • …met een laag caloriegehalte (20kcal per 100ml)
  • …met zoetstoffen van natuurlijke oorsprong (stevia) en suiker

Praktische info:

  • FÏNLEY is verkrijgbaar vanaf 2 september 2014, in de supermarkt, de betere broodjeszaak en kruist je pad onderweg voor een fijn verfrissend moment.
  • Petfles van 1,5 l: pompelmoes-bloedsinaasappel en citroen-vlierbloesem
  • Blikje van 25 cl: pompelmoes-bloedsinaasappel en citroen-vlierbloesem
  • Richtverkoopprijs: 1,89 euro (1,5 l), 3,59 euro (6 x 25 cl), 0,69euro (25cl)

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top