dinsdag, november 21, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Coca-Cola: Jongeren kijken hoopvol uit naar 2014
Coca-Cola: Jongeren kijken hoopvol uit naar 2014

Coca-Cola: Jongeren kijken hoopvol uit naar 2014

  • Belgie
  • Enquête: minder vertrouwen in de wereld, maar overtuigd van persoonlijk geluk. Zijn jongeren per definitie zwartkijkers, met weinig kansen en weinig dromen? Dat valt verrassend goed mee, zo blijkt uit een enquête* bij 400 jongeren tussen 18 en 24 jaar. Het vertrouwen in de globale wereld mag dan wat zoek zijn, de persoonlijke toekomst ziet er beloftevol en ambitieus uit. Coca-Cola, die de enquête liet uitvoeren, vertaalde deze positieve kijk naar een inspirerende campagne ‘Reasons to Believe in a Better World’.
  • ReasonsToBelieve_NL_1
  • Coca-Cola Enterprises Belgium
  • https://cocacolabelgium.be
  • brusselsreceptiondesk@eur.ko.com
  • https://cocacolabelgium.be/persberichten/jongeren-kijken-hoopvol-2014/

Reasons To Believe

Jongeren blikken tevreden terug op het voorbije jaar. Ruim de helft van de 18- tot 24-jarigen stelt dat 2013 een goed jaar was op persoonlijk vlak. Slechts één op de vijf echter vindt dat 2013 ook een goed jaar was voor ons land. De aanhoudende economische crisis knaagt wel degelijk aan de toekomstvisie van de jonge generatie.

Opvallend: jongeren kijken wel optimistisch naar hun eigen toekomst. Zes op de tien kijken uit naar 2014 en zijn optimistisch over wat het nieuwe jaar zal brengen. Geen megalomane eisen van geluk, want een traditioneel gezinsleven is voor de meesten de belangrijkste ambitie in het leven.

Deze positieve kijk vertaalde Coca-Cola naar de inspirerende campagne ‘Reasons to Believe in a Better World’ die loopt van 26 december 2013 tot einde maart 2014 en naast een tv-commercial ook een gerichte outdoor-, shopper- en digitale campagne omvat.

Gaëtan Van de Populiere, Marketing Director Belgium&Luxembourg: “‘Reasons to Believe in a Better World’ is een inspirerende en hartverwarmende campagne met optimistische en verbindende boodschappen. Geluk en geloof in een betere wereld zit al 127 jaar in ons merk-DNA. We willen iedereen doen beseffen dat naast al het menselijk leed en alle narigheid in de wereld ook heel veel moois gebeurt.”

* Uitgevoerd door Ivox, geïnterpreteerd door Trendwolves in opdracht van Coca-Cola Belgium

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top