zondag, november 19, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Dans je fit met nieuwe mobiele game ‘Just Dance Now’ van Coca-Cola
Dans je fit met nieuwe mobiele game ‘Just Dance Now’ van Coca-Cola

Dans je fit met nieuwe mobiele game ‘Just Dance Now’ van Coca-Cola

  • Belgie
  • Coca-Cola en Ubisoft lanceren in het kader van hun wereldwijde partnership de nieuwe mobiele game ‘Just Dance Now’. Deze game zal in acht Europese landen, waaronder België, gratis te downloaden zijn via de QR-codes op 25 miljoen 250ml blikjes ‘Coca-Cola’ en ‘Coca-Cola Zero’. Op die manier wil Coca-Cola tieners aanzetten tot beweging en een actieve levensstijl. Tegen 2020 wil Coca-Cola 300.000 mensen aan het sporten krijgen in België.
  • Coca-Cola Enterprises Belgium
  • https://cocacolabelgium.be
  • brusselsreceptiondesk@eur.ko.com
  • https://cocacolabelgium.be/persberichten/dans-fit-nieuwe-mobiele-game-just-dance-now-coca-cola/

Coca-Cola & partner Ubisoft nodigen tieners uit meer te bewegen door te dansen

De nieuwe mobiele game ‘Just Dance Now’ is het resultaat van een samenwerking tussen Coca-Cola en Ubisoft. Deze nieuwe variant – een mobiele versie – haalt de beroemde dance game uit de woonkamer, zodat het altijd, overal en met iedereen kan worden gespeeld. Enige wat je moet doen is de game aansluiten op een scherm met internetverbinding.

‘Just Dance Now’ is gratis te downloaden via de iPhone Apple Store en Google Play Store (beperkte en door advertenties ondersteunde versie). Samen met deze introductie verschijnen vanaf 24 oktober limited edition Just Dance-blikjes Coca-Cola en Coca-Cola Zero op de Europese markten. Deze blikjes bevatten een QR-code waarmee het mobiele spel gratis kan worden gedownload.

Tijdens de introductie worden meer dan 50 nummers beschikbaar gesteld, inclusief de grootste hits uit eerdere Just Dance-games, waaraan iedere week nieuwe nummers worden toegevoegd. Just Dance-fans van over de hele wereld kunnen bovendien gratis de exclusieve Coca-Cola track ‘Find your Move’ downloaden!

‘Een gezonde geest in een gezond lichaam’

Het positieve effect van dansen op lichaam en geest is inmiddels uitvoerig aangetoond. Uit onderzoek is gebleken dat 86% van de 3.000 ondervraagde Europese consumenten denkt dat zwaarlijvigheid voornamelijk door inactiviteit wordt veroorzaakt (CSA Institut for Coca-Cola France).

The Coca-Cola Company wil een rol spelen in de strijd tegen obesitas door het aanmoedigen van een actieve en gezonde levensstijl. Met de introductie van ‘Just Dance Now’ wordt deze belofte nog mobieler en beter toegankelijk voor tieners, die het bovendien makkelijk kunnen ‘delen’. Daarnaast weerspiegelt de samenwerking met Ubisoft de decennialange betrokkenheid van Coca-Cola bij muziek, entertainment en innovatie. Sinds de lancering in 2009 wordt ‘Just Dance Now’ wereldwijd door 90 miljoen mensen gespeeld. Daarmee is dit de perfecte game om bewegen nog leuker en beter toegankelijk voor iedereen te maken.

“We zijn verheugd te mogen samenwerken met zo’n fantastische innovatie- en technologiepartner die spannende platforms bieden waarmee tieners worden aangemoedigd meer en vaker te bewegen” , zegt Gaëtan Van de Populiere, Marketing Director Belgium & Luxembourg. “Toegankelijkheid en innovatie vormen de belangrijkste drijfveren voor dit jonge publiek, en wij geloven dat de gezamenlijke inspanningen van onze merken jongeren zover zullen krijgen dat zij meer gaan bewegen en daarvan ook meer gaan genieten.”

Coca-Cola is al lange tijd een sterk voorstander van dagelijkse lichaamsbeweging. Daarom is het bedrijf een samenwerking aangegaan met lokale partners in Europa en moedigt het activiteiten aan die binnen ieders bereik liggen. Coca-Cola ondersteunt meer dan 90 Active Lifestyle-programma’s in lokale gemeenschappen binnen Europa, waarin 3,5 miljoen mensen deelnemen aan een of andere vorm van lichamelijke activiteit. Tot de lopende Active Lifestyle-initiatieven behoren: ‘Mission Olympic’, ‘Street Action’ en ‘Special Olympics’ in België, waarmee we vandaag zo’n 270.000 jongeren bereiken. Onder het motto ‘Movement is Happiness’ willen we dit aantal in België tegen 2020 structureel optrekken tot 300.000.

Wereldwijd ondersteunt The Coca-Cola Company bovendien meer dan 280 programma’s voor lichaamsbeweging en voedingsvoorlichting in 115 landen.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top