zondag, september 24, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / De Bijenkorf breidt fors uit voor AW 2015
De Bijenkorf breidt fors uit voor AW 2015

De Bijenkorf breidt fors uit voor AW 2015

  • Nederland
  • Dutch designers Iris van Herpen en Claes Iversen opgenomen in merkenportfolio
  • Bijenkorf
  • http://www.debijenkorf.nl
  • PR@debijenkorf.nl
  • http://www.debijenkorf.nl/de-bijenkorf-breidt-fors-uit-voor-aw-2015

Voor het komende herfst/winterseizoen voegt de Bijenkorf tientallen nieuwe merken toe aan het bestaande assortiment, met daarin een focus op Dutch design. Onder andere Iris van Herpen en II by Claes Iversen worden vanaf het najaar bij de Bijenkorf verkocht. Net als een speciaal voor het warenhuis gemaakte capsulecollectie van Addy van den Krommenacker.

Daarnaast zijn Christian Wijnants, Natan, Proenza Schouler en Erdem nieuw op de damesmode afdeling. Bij de herenmode worden Cerruti 1881, Moncler, Alpha Industries en Just Cavalli toegevoegd. Ook op de cosmetica afdeling zijn veel nieuwe merken toegevoegd. Bijvoorbeeld de nieuwe geuren van Alaiä, Miu Miu en Bamboo van Gucci, die allen exclusief als pre-launch bij de Bijenkorf verkocht worden. Zie onderstaand een volledig overzicht van de nieuwe merken.

De Bijenkorf heeft een selectie packshots gemaakt van producten die het nieuwe seizoen te koop zijn. Daarnaast is het vanuit filiaal Amsterdam vanaf eind juni, begin juli 2015 mogelijk een groot deel van de luxe merken te lenen voor fotoshoots. Om hiervoor een aanvraag te doen, vul het formulier in op: www.debijenkorf.nl/uitleen.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top