maandag, januari 22, 2018
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / De vraag naar top-line groei is het besturen van een nieuwe fase van internationale expansie
De vraag naar top-line groei is het besturen van een nieuwe fase van internationale expansie

De vraag naar top-line groei is het besturen van een nieuwe fase van internationale expansie

  • Nederland
  • Bijna tweederde van de bedrijven kijken naar nieuwe markten in een poging om hun bedrijf te laten groeien, volgens nieuw rapport. De studie, uitgevoerd door IDC in opdracht van TMF Group, een toonaangevende wereldwijde leverancier van hoogwaardige zakelijke dienstverlening, onderzocht een aantal senior level beslissers op mondiale organisaties en vond dat 86% van de respondenten de groei van hun voetafdruk, om de verkoop uit te breiden operaties. Bijna een derde (30%) van plan om nieuwe markten binnen de komende 12 maanden en 64% binnen twee jaar in te voeren.
  • TMF Fundadministrators B.V.
  • http://www.tmf-group.com
  • carla.mendy@tmf-group.com
  • http://www.tmf-group.com/en/Media-Centre/News-Comments-and-Features/September-2013/IDC-Report-Press-Release

Europa was de regio die bedrijven waren het meest op zoek naar hun aanwezigheid bij 25% van de respondenten vermeldt dit als hun bestemming van keuze voor overzeese expansie groeien. Dit werd gevolgd door Asia Pacific en Zuid-Amerika (beide 23%) met de MENA-regio minst begunstigde (14%).

Deze bevindingen benadrukken een hernieuwd vertrouwen in de wereldwijde economische omstandigheden en markeert een significante verschuiving van kostenbesparende prioriteiten. Slechts 16% van de respondenten een vraag om de operationele kosten te verlagen als hun primaire motivatie achter de internationale expansie, in navolging van de bevindingen van IDC’s 2013 European Enterprise Survey, die de prioriteit van kostenreductie toonde gedaald tot slechts 15% in vergelijking met 30% in 2009.

Het onderzoek ook gekeken naar de belangrijkste uitdagingen voor bedrijven vestigen van activiteiten in een nieuw land. Het vinden van de juiste terrein en lokale leveranciers waren de meest voorkomende moeilijkheid bedrijven ondervonden met 42% van de respondenten vermeldt dit als een belangrijk punt, gevolgd door naleving van lokale regels, voorschriften en processen (36%), het begrijpen van de lokale culturele verschillen en taal (28% ) en het vinden van de juiste locale talent (22%).

Commentaar op de bevindingen, Hugo Van Vredenburch, Chief Executive Officer van TMF Group zei: “Het is duidelijk dat we getuige van een ommekeer in de prioriteiten van het management teams als ze verschuiven van conservatieve cost-cutting aan een meer proactieve groeistrategie gericht op het rijden verkoop en de bovenste lijn van hun bedrijf. Verder zijn deze strategieën worden geïmplementeerd op gelijke tred met bijna twee derde van de respondenten van plan om hun wereldwijde aanwezigheid uit te breiden in de komende twee jaar.

“Bedrijven invoeren snelgroeiende markten vaak geconfronteerd met grote uitdagingen, niet alleen in termen van het opbouwen van functionele relaties met regionale partners, maar ook bij het voldoen aan de regelgeving en werknemer verplichtingen. Lokale kennis is cruciaal in het oplossen van deze problemen dus het is belangrijk bedrijven ofwel doen hun onderzoek naar ontwikkelen in-house expertise of werken met een vertrouwde partner om dit aan te pakken. “

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top