woensdag, november 22, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Een biologische groentetas of een cadeau abonnement?
Een biologische groentetas of een cadeau abonnement?

Een biologische groentetas of een cadeau abonnement?

  • Nederland
  • Catchthebluefish lanceert vandaag 11 Service Abonnementen nieuwe stijl in samenwerking met een aantal creatieve ondernemers. Zo krijgt de subscription commerce trend handen en voeten.
  • Catchthebluefishnieuwsam plaatje
  • Catchthebluefish
  • http://www.catchthebluefish.com
  • info@catchthebluefish.com
  • Voor meer informatie en hoge resolutie afbeeldingen kunt u contact opnemen met: Willemien Botermans, 06 53313307 Hiske de Jong, 06 46321604 pers@catchthebluefish.com ZEIST, 5-11-2013

Een biologische groentetas of een cadeau abonnement?

Catchthebluefish onderzoekt de interesse in Service Abonnementen.

Met de groei van het online winkelen zien we ook steeds meer gemaks- en verrassingsabonnementen opduiken. Het bestellen en periodiek thuisbezorgd krijgen van je favoriete producten of zelfs diensten was nog nooit zo makkelijk. Gaat de klant voor unieke cadeau abonnementen of voor de biologische groentetas?

Service Abonnementen nieuwe stijl

Het Service Abonnementenplatform Catchthebluefish.com zet vandaag 11 nieuwe abonnementen online die zij samen bedachten met creatieve ondernemers. Zo is er een nieuw midlife- en tamponabonnement en word je verrast door het originele 3D-print abonnement of een abonnement op haardhout. Ook kan je er noten en witte T-shirts periodiek thuis laten bezorgen. Gemakswinkelen krijgt hier een nieuwe vorm, de abonnementsvorm, vaak met een vleugje verrassing…

Is er behoefte aan Service Abonnementen?

Hiske de Jong: “We wilden graag weten voor welke producten de consument een abonnement zou willen afsluiten. De bekendheid en de behoefte aan de Service Abonnementen nieuwe stijl was nog niet duidelijk. Een peiling in samenwerking met onderzoeksbureau Marketresponse onder 540 respondenten liet een interessante top 5 zien.” Met name de groentetas en de gezonde maaltijden scoorden hoog.

Lekker makkelijk

Gemak wordt als de eerste reden genoemd om een Service Abonnement af te sluiten. Hiermee spelen Service Abonnementen dus goed in op de al gesignaleerde trend van ‘easiness’. Mensen met een druk bestaan maken het zichzelf graag zo makkelijk mogelijk. De voordelen van het winkelen bij Catchthebluefish zijn duidelijk; je zit nooit vast aan je abonnement, je kan regionaal zoeken en in jouw buurt abonnementen vinden. Bovendien zie je al je afgesloten abonnementen in een mooi overzicht.

Een abonnement als cadeauartikel

Veel mensen uit het onderzoek waarderen het verrassingselement van de abonnementen en maken graag kennis met nieuwe producten en nieuwe ondernemers. Want wat geef je nú weer eens cadeau tijdens de feestdagen? Ook draagt men de (lokale) kleine winkelier vaak een warm hart toe want grote ketens zijn er al genoeg. Al met al lijken Service Abonnementen een plek te gaan veroveren in het kleurrijke online winkellandschap. Laten we samen de kleine ondernemer een mooie kerst en Sinterklaas bezorgen.

Over Willemien Botermans

Vanaf februari online met de website www.catchthebluefish.com

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top