maandag, december 11, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Een nieuwe baan in 60 dagen!
Een nieuwe baan in 60 dagen!

Een nieuwe baan in 60 dagen!

  • Nederland
  • Een nieuwe baan in 60 dagen! Niet het standaard solliciteren, maar een nieuwe aanpak door "out of the box" te denken. Een eigen website, social media, persbericht en een professionele flyer moeten zorgen voor het slagen van deze missie.
  • Richard Lagerweij
  • http://richardlagerweij06.wix.com/richardzoektwerk
  • richardlagerweij0612@gmail.com
  • Noot voor de redactie Voor meer informatie kun je contact opnemen met Richard Lagerweij op mobiel nummer 06 47869217 of Richardlagerweij0612@gmail.com. richardlagerweij0612@gmail.com http://twitter.com/rlagerweij1970 http://www.linkedin.com/pub/richard-lagerweij/14/664/b2b https://www.facebook.com/#!/richard.lagerweij.3

“Uitdaging gestart: binnen 60 dagen nieuwe baan via persoonlijke online campagne www. http://richardlagerweij06.wix.com/richardzoektwerk”

Met de lancering van richardlagerweij06.wix.com/richardzoektwerk, start Richard Lagerweij zijn campagne waarmee hij zich op onderscheidende wijze voorstelt op de arbeidsmarkt. Deze keer geen saai CV, maar een persoonlijke website, social media campagne een flyer en een officieel persbericht!

Geen standaard sollicitatie

Het zijn zware tijden voor werkzoekenden. Enerzijds de alsmaar stijgende werkloosheid, volgens het CBS 8,8 procent van beroepsbevolking (maart  2014), zorgt voor een steeds fellere concurrentie op de arbeidsmarkt. Anderzijds maken de ontelbare vacaturesites het er niet makkelijker op: veel van het aanbod is verouderd of zijn functies al lang vervuld. En als kandidaat voor een leuke functie ben vaak een van de honderden! Dus op welke manier gaat die werkgever jou tussen al die werkzoekenden uitnodigen voor een gesprek? Richard Lagerweij, sinds kort ‘in between jobs’, stelde zich deze vraag en koos voor een andere aanpak. Geen standaard sollicitatie, maar een grootschalige mediacampagne, met als doel binnen 60 dagen een nieuwe baan te vinden. Een mooi voornemen voor 2014.

Afgelopen periode werkte Richard zijn campagne uit. Met de hulp uit zijn netwerk nam de campagne verdere vorm aan. Richard, van oorsprong sportmanager, nam hiermee zelf de regie over zijn zoektocht naar werk. Op 17 maart lanceerde hij de website richardlagerweij06.wix.com/richardzoektwerk, waarmee hij zich op onderscheidende wijze voorstelt op de arbeidsmarkt. Daarnaast benut hij de kracht van social media: via zijn netwerk en dat van anderen nodigt hij werkgevers uit op zijn persoonlijke website. En bij een echte mediacampagne hoort ook een persbericht!

Over Richard Lagerweij

Fitness expert met ruim 20 jaar ervaring in de fitness branche. Afgestudeerd als sportmanager aan de Fontys Bedrijfshogeschool in Tilburg. Is sterk in marketing, weet van aanpakken, is resultaatgericht en bezit de gave om “out of the box” te denken. Houdt van de gezelligheid, is gek op cappuccino en Aziatisch eten.

Over Richard Lagerweij

Een positieve houding geeft je macht over je omstandigheden in plaats van dat de omstandigheden macht over jou hebben

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top