vrijdag, oktober 20, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Rubrieken / Business & Ondernemerschap / EyeQuestion winnaar 2016 in Sensory en Consumer Research
EyeQuestion winnaar 2016 in Sensory en Consumer Research

EyeQuestion winnaar 2016 in Sensory en Consumer Research

  • Nederland
  • EyeQuestion is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot winnaar 2016 in de Sensory en Consumer Researchbranche. Het heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevende onderneming met een zeer sterke positionering. ‘EyeQuestion weet zijn diepgaande vakkennis uitstekend te combineren met een innovatieve aanpak, waardoor het zeer hoog scoort op klanttevredenheid. Product en dienstverlening zijn uniek. Binnen Nederland is er geen vergelijkbaar bedrijf.’
  • http://www.nieuwsbank.nl/
  • support@logic8.com

EyeQuestion (officiële naam: Logic8 BV) is gespecialiseerd in web-based software voor sensorisch onderzoek, oftewel onderzoek naar smaak, geur, textuur, uiterlijk en geluid van producten. Het bedrijf ontwikkelt specialistische software waarmee fabrikanten nieuwe en bestaande (food)producten kunnen testen met getrainde, professionele proefpersonen, maar gelijktijdig ook bij de eindgebruiker. De door EyeQuestion ontwikkelde software ondersteunt bedrijven bij de uitvoering van deze tests en wordt gebruikt om vragenlijsten af te nemen en data te verwerken. Daarnaast biedt de onderneming oplossingen die worden toegepast bij data-analyse en het beheer van de database met proefpersonen. EyeQuestion (2004) is een internationaal opererend bedrijf met vooraanstaande klanten in alle werelddelen. Het is gevestigd in Elst en telt momenteel circa 15 medewerkers.

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in EyeQuestion een stabiele, vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen gaat behalen. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij EyeQuestion, want men is continu bezig zijn software en diensten te verbeteren en optimaal te laten aansluiten op de wensen van de klant.’

Voorloper
‘EyeQuestion mag je de voorloper in de Nederlandse hightech software-ontwikkelindustrie noemen’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie. ‘Het bedrijf is er trots op dat het vanuit het kleine Elst de hele wereld bedient met een klein team van superspecialisten. Dat is redelijk uniek. In de mondiale nichemarkt van sensory testing loopt het ook al jaren voorop met innovaties en ontwikkelingen. Technisch is het zo vaardig en zo ver vooruit op de markt, dat het binnen zijn vakgebied alles aankan. Niet voor niets maken de grootste en meest gerenommeerde bedrijven al jaren naar grote tevredenheid gebruik van de diensten van EyeQuestion, zoals Heineken, Dr. Oetker, Philips, Proctor & Gamble en Danone.’

EyeQuestion durft te stellen dat het met zijn sensory analysis software wereldwijd bijdraagt aan de kwaliteitsverbeteringen van zo ongeveer alle producten die consumenten in winkels kunnen kopen. Zwaan: ‘Het bedrijf is zo succesvol dat het nauwelijks aan acquisitie hoeft te doen. Nieuwe klanten komen op aanbeveling van bestaande klanten. Dat zegt genoeg over de klanttevredenheid.’

Internationaal zijn er enkele partijen die zich min of meer in hetzelfde veld bewegen, maar in Nederland heeft EyeQuestion feitelijk geen concurrenten. ‘Gedrevenheid, passie, innovatievermogen, durf en visie, plus een sterke focus op de klant maken van deze organisatie terecht de branchewinnaar!’, aldus de Nominatiecommissie.

Over het Nationale Business Succes Award Instituut
Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

Over Content Editor R

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top