dinsdag, november 21, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / FeelGood Verzekerd! introduceert nieuw verzekeringvergelijkingsplatform
FeelGood Verzekerd! introduceert nieuw verzekeringvergelijkingsplatform

FeelGood Verzekerd! introduceert nieuw verzekeringvergelijkingsplatform

  • Internationale
  • Gezamenlijk verzekeren voor een goed doel; dat geeft een goed gevoel!
  • FG logo! jpeg
  • FeelGoodVerzekerd!
  • www.feelgoodverzekerd.nl
  • info@feelgoodverzekerd.nl
  • Gezamenlijk verzekeren voor een goed doel; dat geeft een goed gevoel! Goed verzekerd zijn, tegen de scherpste tarieven, en tegelijkertijd je meest dierbare goede doel of vereniging steunen. Dat is de essentie van www.feelgoodverzekerd.nl Een Social Enterprise opgericht door Kenneth Mehilal en Martijn de Haan van Insurance Group. Een initiatief dat 50% van alle provisie op schadeverzekeringen, namens de verzekerde, schenkt aan een zelfgekozen goed doel.
  • persbericht FG 10-12-13 (2)

Goed verzekerd zijn, tegen de scherpste tarieven, en tegelijkertijd je meest dierbare goede doel of vereniging steunen. Dat is de essentie van www.feelgoodverzekerd.nl Een Social Enterprise opgericht door Kenneth Mehilal en Martijn de Haan van Insurance Group. Een initiatief dat 50% van alle provisie op schadeverzekeringen, namens de verzekerde, schenkt aan een zelfgekozen goed doel.

Kenneth Mehilal, directeur Insurance Group: “De doelstellingen achter FeelGood Verzekerd! zijn meerledig. Allereerst willen we van een low-involvement product als een verzekering een product maken dat je aan vrienden en kennissen zou aanbevelen. Ten tweede willen we de beste schadeverzekering bieden tegen de laagste prijs op basis van onafhankelijke vergelijking. En tot besluit steunen we maatschappelijke doelen door simpelweg samen te delen.”

Duurzaam doneren

Uit een eerste inventarisatie bij goede doelen, sportclubs, muziekverenigingen en musea blijkt dat het concept goed bij de tijdgeest aansluit. Ook omdat FeelGood Verzekerd! de aangesloten maatschappelijke organisaties de mogelijkheid biedt om donateurs blijvend aan zich te binden. Net als de verzekeringspremies zijn de giften via FeelGood namelijk van terugkerende aard. De donatie die FeelGood Verzekerd! namens de klant overmaakt ligt bij een gezin met een gemiddeld verzekeringspakket tussen EUR 50 en EUR 100 per jaar, elk jaar opnieuw. Ook bedrijfsmatige verzekeringen kunnen op de site van FeelGoodVerzekerd! worden vergeleken en afgesloten, wat voor zakelijke klanten een nieuwe mogelijkheid tot Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen biedt.

Martijn de Haan, directeur Insurance Group: “Feitelijk levert FeelGood Verzekerd! een groot deel van de eigen provisie in. Dat kan uit, mede dankzij een volledig geautomatiseerd proces van online vergelijken van bijna alle grote verzekeraars in Nederland, tot aan het afsluiten van een verzekering. Zie ons als een alternatief voor Independer.nl, maar dan met een maatschappelijk verantwoord tintje. De automatisering stelt klanten bovendien in staat haarscherp te volgen welke bedragen, wanneer daadwerkelijk zijn overgemaakt. Ook kunnen de goede doelen zelf overzichten van de giften raadplegen, ten behoeve van volledige transparantie. Uit de talloze gesprekken die wij bij de voorbereidingen hebben gevoerd, leiden wij af dat het concept van FeelGoodVerzekerd! enorm aanspreekt. Wij verwachten er dan ook veel van.”

Willemijn van den Berg, fondsenwerver van KWF Kankerbestrijding: “KWF ontvangt geen overheidssubsidie en is afhankelijk van giften, daarom waarderen we de actie van FeelGood Verzekerd! enorm. Door hun bijdrage draagt FeelGood Verzekerd! bij aan de missie van KWF: minder kanker, meer genezing en een betere kwaliteit van leven voor de patiënt, te verwezenlijken.”

Jerrel Oron, Relatie Manager Zakelijke Markt, Hartstichting: “De Hartstichting wil met zoveel mogelijk mensen de strijd aan gaan tegen hart- en vaatziekten. Hart- en vaatziekten raken iedereen en kunnen acuut en levensbedreigend zijn. Gelukkig is er nog veel aan te doen. Hoe meer partijen mee doen, des te succesvoller zijn we in onze strijd. De donaties van FeelGood Verzekerd! zullen hier zeker een bijdrage aan leveren.”

Kees van den Boer, directeur van het Liliane Fonds: “Het Liliane Fonds ondersteunt graag het initiatief van FeelGood. Wij hopen uiteraard dat men kiest voor het Liliane Fonds als goede doel. De donaties die we daardoor ontvangen worden besteed aan ons werk in Zambia. De gemiddelde bijdrage voor de revalidatie van een kind in Zambia bedroeg in 2012 € 180,- . Het zou fantastisch zijn als wij met deze donaties in 2013 en verdere toekomst een groot aantal kinderen in Zambia concreet kunnen helpen.”

Neem voor meer informatie over FeelGood Verzekerd! contact op met:

Kenneth Mehilal, directeur Insurance Group
Mob:   06-13555488
Tel:     036-5295393
Fax: + 31(0)84-7363456
E-mail:   kenneth@feelgoodverzekerd.nl

Martijn de Haan, directeur Insurance Group
Mob:   06-21174081
E-mail:   martijn@feelgoodverzekerd.nl

AFM  12040581
KVK: 54126347

Over kmehilal

Gezamenlijk verzekeren voor een goed doel; dat geeft een goed gevoel! Goed verzekerd zijn, tegen de scherpste tarieven, en tegelijkertijd je meest dierbare goede doel of vereniging steunen. Dat is de essentie van www.feelgoodverzekerd.nl Een Social Enterprise opgericht door Kenneth Mehilal en Martijn de Haan van Insurance Group. Een initiatief dat 50% van alle provisie op schadeverzekeringen, namens de verzekerde, schenkt aan een zelfgekozen goed doel.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top