donderdag, november 23, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Gezocht: Belgische Coca-Cola lightman 2014
Gezocht: Belgische Coca-Cola lightman 2014

Gezocht: Belgische Coca-Cola lightman 2014

  • Belgie
  • Schrijf jouw kandidaat in en win een trip voor vier naar New York mét 5.000 euro shoppingbudget De verkiezingen achter de rug? Verre van! In het Warandepark in Brussel voerden 10 tuinmannen volop campagne. Ze lieten zich euh… van hun beste kant zien en trakteerden voorbijgangers op een verrassende lunchpauze. Met deze stunt geeft Coca-Cola light het startschot voor de zoektocht naar de Belgische Coca-Cola lightman. Een man die sexy oogt, uiteraard, maar die ook grappig, charmant, handig én sportief is. Heb jij een Coca-Cola lightman in je omgeving? Schrijf dan je buurjongen, broer, baas, collega, vriend of lief in via coca-colalight.be en maak kans op een citytrip naar New York mét shoppingbudget van 5.000 euro.
  • Coca-Cola Enterprises Belgium
  • https://cocacolabelgium.be
  • brusselsreceptiondesk@eur.ko.com
  • https://cocacolabelgium.be/persberichten/gezocht-belgische-coca-cola-lightman-2014/

De Coca-Cola lightman is een icoon. In 1994 bracht hij als bouwvakker het hoofd op hol van miljoenen vrouwen wereldwijd. In zijn voetspoor volgden de glazenwasser, de bezorger, de klusjesman en vorig jaar de sexy tuinman, een rol weggelegd voor het Britse model Andrew Cooper. Dit jaar – 20 jaar na de eerste reclamespot – gaan we op zoek naar de Belgische Coca-Cola lightman. “En dat is een man die alles heeft (lacht). Dus niet alleen een sixpack, maar ook humor, charme en handigheid”, vertelt Gaëtan Van de Populiere, Marketing Director Belgium & Luxembourg.

Meedoen is even spannend als simpel. Upload op www.coca-colalight.be een foto van je knapperd, met een woordje uitleg waarom hij jouw ideale Belgische Coca-Cola lightman is. Een jury selecteert vervolgens de top 20 uit de 50 meest populaire kandidaten, waarna de wedstrijd verdergaat via www.coca-colalight.be. De tien mannen met de meeste stemmen nemen het in de finale op 10 juli tegen elkaar op…

En de uiteindelijke Belgische Coca-Cola lightman? Die gaat lopen met onbetaalbare vrouwelijke aandacht… maar ook met 10.000 euro, een duoticket naar New York en een hoofdrol in een nationale campagne voor Coca-Cola light. En omdat hij nergens zou staan zonder diegene die hem selecteerde, krijgt de winnende meter/peter een citytrip voor vier personen naar New York cadeau inclusief shoppingbudget van 5.000 euro.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top