- Nederland
- Over minder dan vier weken starten de Olympische Spelen in Rio de Janeiro, Brazilië, met hopelijk een nieuw record aan Oranje successen! Vandaag lanceert Heineken® de nieuwe Heineken® Orange Your World campagne. Vanaf deze week wordt het groen op de Heineken® verpakkingen tijdelijk verruild voor oranje. Consumenten maken door het kopen van Heineken®-producten elke week kans op een reis naar het Holland Heineken House.
- HEINEKEN
- info@heinekennederland.nl
Daarnaast is vanaf vandaag de nieuwe Heineken commercial op televisie te zien. In de nieuwe film van Heineken volgen we de Braziliaan João die op een doodgewone werkdag niet weet wat hem overkomt. Vanwege zijn oranje werkkleding wordt hij door Japanse, Amerikaanse, Italiaanse en zelfs Braziliaanse sportfans herkent als oranje-supporter. Gelukkig groeit de Braziliaanse wegwerker in zijn rol en belandt hij zelfs in het Holland Heineken House, the place to be deze zomer in Brazilië.
Credits:
Opdrachtgever: HEINEKEN Nederland
Contactpersoon: Bram Westenbrink, Jacqueline van Faassen, Ana Henriques
Bureau: TBWA\NEBOKO
Regisseur: Ismael ter Heuvel (Pink Rabbit)
D.O.P: Wouter Westendorp
Editor: Martin Heijgelaar
Music: Cris Kros
Sound: Earforce
Online: Captcha