maandag, augustus 21, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Rubrieken / Business & Ondernemerschap / HEMA lanceert grootste back to schoolassortiment ooit
HEMA lanceert grootste back to schoolassortiment ooit

HEMA lanceert grootste back to schoolassortiment ooit

  • Nederland
  • Met het nieuwe schooljaar in het vooruitzicht lanceert HEMA vandaag haar grootste back to schoolassortiment ooit. Dit ‘Mix, Match en Clash’ assortiment bevat, naast de series van eigen HEMA ontwerp, maar liefst 17 merkseries, van etui tot schrift. De bijbehorende schoolcampagne ‘Eigen School, Eigen Ding’ benadrukt het gegeven dat scholieren hun eigen identiteit creëren door hun schoolspullen te customizen. HEMA helpt ze hierbij door in 11 flagshipstores hangouts te bouwen en DIY (Do It Yourself) workshops te organiseren. Bij een aantal workshops zijn bekende You Tubers aanwezig. De vier bekende You Tubers Furtjuh, D is for Dazzle, Niek Roozen en Beautynezz houden jongeren de hele zomer op de hoogte van het laatste nieuws op back to schoolgebied. Alle informatie is te vinden op hema.nl/schoolactie.
  • HEMA
  • dionne@merktroubadour.nl

Desiree Vernie, Manager Marketing & Communicatie van HEMA licht toe: “Niet eerder hebben wij zo’n uitgebreid schoolassortiment en bijbehorende campagne gelanceerd. Scholieren kunnen bij ons alles vinden voor de komende schoolperiode. We weten dat customizen nog steeds in is bij jongeren en dat hun leven zich voor een groot deel online afspeelt. In de campagne richten we ons volledig op scholieren door de hele zomer DIY workshops, online activaties en meet & greets met You Tubers aan te bieden. Zo maken we het dagelijkse leven van de jongeren makkelijker en leuker.”

Do It Yourself Uit grootschalig onderzoek, dat HEMA in aanloop naar de campagne liet uitvoeren, blijkt dat jongeren hun schoolspullen het liefst customizen om een eigen identiteit te creëren. HEMA ondersteunt en faciliteert daarom zowel online als offline een omgeving waarin jongeren elkaar kunnen inspireren op dit gebied. Tijdens de DIY workshops in de 11 flagshipstores gaan creatives jongeren leren hun schoolspullen te customizen. Via #HEMAschool en hema.nl/schoolactie kunnen de resultaten gedeeld worden en prijzen gewonnen worden. De eerste workshop vindt op donderdag 23 juni in de flagshipstore in Rotterdam Centrum plaats.

Meet & Greet met YouTubers HEMA heeft YouTubers Furtjuh, D is for Dazzle, Niek Roozen en Beautynezz bij haar back to schoolcampagne betrokken. Zij delen tijdens de campagne verschillende video’s over hun schoolervaringen, DIY-ideeën en hun favoriete HEMA schoolspullen. De eerste video, afkomstig van de 14-jarige Joy (Beautynezz), telt inmiddels al 260.000 views en bijna 4.000 reacties. In drie flagshipstores (Rotterdam, Den Haag en Zwolle) vindt er ook een meet & greet met de YouTubers plaats, voor jongeren uit de regio een once in a lifetime opportunity. Men kan zich opgeven via hema.nl/schoolactie. Over HEMA Sinds 1926 maakt HEMA het dagelijkse leven van haar klanten makkelijker en leuker. Met producten die opvallen door een goede kwaliteit, een goed ontwerp en een scherpe prijs. Daarnaast zijn de producten optimistisch in ontwerp, slim en geïnspireerd op het dagelijks leven. HEMA heeft bijna 700 winkels in 7 landen, 17.000 medewerkers en circa 32.000 producten en diensten. HEMA maakt elke dag op zijn leukst.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top