dinsdag, november 21, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Het nieuwe concept voor de cliëntenontvangst bij BIL: nu in kantoor Schifflange
Het nieuwe concept voor de cliëntenontvangst bij BIL: nu in kantoor Schifflange

Het nieuwe concept voor de cliëntenontvangst bij BIL: nu in kantoor Schifflange

  • Luxemburg
  • Vanwege het veranderende verwachtingspatroon van de clientèle en de snelle opmars van elektronische betaalmiddelen, blijft Banque Internationale à Luxembourg (BIL) met niet-aflatende vernieuwingsgeest investeren in zijn kantorennetwerk. We willen een nieuwe dimensie toevoegen aan de manier waarop wij onze cliënten ontvangen en begeleiden, en tevens meer mogelijkheden voor self-banking bieden. Het kantoor te Schifflange werd in 1968 geopend en is 1984 verhuisd naar de huidige locatie. Om de dienstverlening aan onze cliënten nog te verbeteren, is het kantoor onlangs compleet gerenoveerd. Daarbij is het nieuwe organisatiemodel toegepast, dat zich al heeft bewezen in andere BIL-vestigingen in het hele land.
  • DEXIA-BIL
  • www.bil.com
  • contact@bil.com
  • https://www.bil.com/nl/Documents/communiques-de-presse/2015-02-26-NL.pdf

Dankzij een geheel nieuw ontworpen interieur is de cliëntenstroom geoptimaliseerd en biedt het kantoor te Schifflange vanaf nu een uiterst gepersonaliseerde dienstverlening met een hoge toegevoegde waarde. In dit nieuwe concept voor kantoorinrichting worden kasactiviteiten gescheiden van adviesdiensten, zodat cliënten hun kasactiviteiten kunnen verrichten in een ruimte voor selfbanking die 24 uur per dag en 7 dagen per week toegankelijk is.

Voor online-activiteiten staan in het hele kantoor speciale iPads en PC’s met gratis WiFi opgesteld. Door loketten open te houden voor kasverrichtingen combineert het kantoor Schifflange een snelle service voor courante verrichtingen met flexibele mogelijkheden voor gespecialiseerde transacties en adviesgesprekken.

Bij de officiële opening op deze donderdag 26 februari overhandigden de heren Claude Birmann, regionaal hoofd van het BIL-kantorennet, en Carlo Pahle, directeur van het kantoor Schifflange, een cheque aan de heren Roland Schreiner, burgemeester van de gemeente Schifflange en voorzitter van de stichting “Schëffleng Hëlleft”, en Robert Schadeck, voorzitter van de stichting “Care in Luxembourg”. Deze nieuwe schenking ligt in het verlengde van de aloude inzet van BIL voor het Luxemburgse verenigingsleven.

Carlo Pahle en zijn team staan voor u klaar van maandag tot en met vrijdag, van 8.45 uur tot 12.00 uur en van 13.30 uur tot 17.15 uur, en op woensdag tot 19.00 uur (op afspraak).

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top