donderdag, november 23, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / IKEA Nederland verlaagt bezorgprijzen
IKEA Nederland verlaagt bezorgprijzen

IKEA Nederland verlaagt bezorgprijzen

  • Nederland
  • IKEA Nederland heeft haar bezorgprijzen verlaagd. Daarnaast zijn de prijzen voor levering vanuit de winkel en levering van online bestellingen nu hetzelfde.
  • IKEA
  • http://www.ikea.com/nl
  • klantenservice@ikea.com
  • http://www.ikea.com/nl/nl/about_ikea/newsitem/nieuwe-bezorgprijzen

“Onze groeistrategie is erop gericht om klanten een ruimere keuze te bieden aan mogelijkheden om te winkelen bij IKEA. Zo lanceerden we 1,5 jaar geleden onze webwinkel, waar nu al meer dan 7.000 artikelen aangeboden worden, en kunnen klanten in de winkel gebruikmaken van diverse services en diensten. Daarnaast zijn we altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren. Het verlagen van de bezorgprijzen is daar een mooi voorbeeld van. Klanten profiteren nu altijd en overal – zowel in de winkel als online – van vaste lage bezorgprijzen”, vertelt Jeroen ter Heerdt, Retail Logistics Manager IKEA Nederland.

Efficiënt transport

IKEA besteedt veel aandacht aan de manier waarop haar producten verpakt worden, zodat ze op een efficiënte manier verzonden kunnen worden. Het HÖVÅG pocketveringmatras van 160 cm breed wordt bijvoorbeeld al opgerold in de fabriek waardoor er zo weinig mogelijk lucht getransporteerd wordt. En door deze slimme oplossing kan de matras via de pakketservice al voor 4.99 euro bij alle klanten worden thuisbezorgd.

Vandaag of morgen in huis
Zelf meenemen in de winkel Gratis
Transportservice in de winkel in combinatie met verzamelservice
Transportservice tot 100 kg 29.95 44.95
Transportservice boven 100 kg 39.95 54.95
Later thuis ontvangen
Bezorging via IKEA.nl 5-7 dagen levertijd
Pakketbezorging tot 30 kg
(max. afmeting: 170 x 73 x 53 cm)
4.99
Transportservice tot 100 kg 29.95
Transportservice boven 100 kg 39.95

Op élk moment

IKEA wil mensen op élk moment en via élk kanaal inspiratie en service bieden. Natuurlijk in de winkel en in de webwinkel, maar ook via alle grote social media kanalen, de mobiele website, de IKEA app, de catalogus app en gratis wifi in alle winkels. Daarnaast speelt het woonwarenhuis in op de veranderende winkelvoorkeuren van klanten met diensten als de verzamel- en transportservice, de matras retour- en recycleservice en de montageservice. Voor deze diensten betalen klanten een kleine meerprijs. Het zelfbedieningsconcept van IKEA blijft de basis voor de lage prijzen van IKEA.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top