zaterdag, december 4, 2021
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Rubrieken / Business & Ondernemerschap / Infor verbetert klantenservice met rijke, gepersonaliseerde informatie
Infor verbetert klantenservice met rijke, gepersonaliseerde informatie

Infor verbetert klantenservice met rijke, gepersonaliseerde informatie

  • Nederland
  • Infor Concierge brengt klantcontactpunten bij elkaar in een portaal
  • Infor
  • info@infor.com

 Infor, leverancier van branchespecifieke bedrijfsapplicaties voor de cloud, kondigt de beschikbaarheid aan van Infor Concierge, een krachtige self-service tool waarmee klanten eenvoudiger toegang hebben tot belangrijke sites, content en middelen. Infor Concierge is intuïtief, heeft een moderne look en feel en is 24×7 zonder extra kosten beschikbaar voor alle klanten met een Infor Maintenance- of Subscription-contract.

De tool is ontwikkeld in samenwerking met de Infor Customer Experience Board waarin klanten uit de hele wereld zijn vertegenwoordigd. Zij werken nauw samen met Infor om de klantervaring te verbeteren. Infor Concierge biedt klanten toegang tot updates over support-incidenten, quick views, informatie over productspecifieke webinars en één plek waar alle productdocumentatie te vinden is. Door klanten invloed te geven op de specificaties van het ontwerp, de ontwikkeling, het testen en de goedkeuring kan Infor de wensen van de klanten direct in Infor Concierge verwerken.

Infor Concierge is ontwikkeld met behulp van Infor Ming.le dat rolgebaseerde startpagina’s biedt met widgets die informatie van meerdere ERP-systemen op een plek tonen. Elke gebruiker kan zijn startscherm personaliseren en heeft op elk moment toegang tot informatie over zijn Infor-diensten en -oplossingen en controle over wie binnen de organisatie welke informatie kan bekijken. Daarnaast kunnen gebruikers contact opnemen met andere gebruikers in de Infor Communities en Infor-contacten e-mailen of bellen.

“Infor wil de makkelijkste bedrijfssoftwareleverancier zijn om mee samen te werken als het gaat om interacties. Door onze klanten toegang te geven tot informatie, kunnen ze zakelijke problemen sneller oplossen en op elk moment beschikken over gegevens die ze nodig hebben, zonder dat ze daar meerdere telefoontjes en e-mails aan moeten wijden,” aldus Mary Trick, vice-president en chief customer officer bij Infor. “Ons bedrijf begrijpt dat elke organisatie uniek is, net als zijn zakelijke behoeften. We hebben met klanten in diverse sectoren gesproken om te begrijpen welk soort realtime klantenservice zij van een technologiepartner verwachten. En dat is allemaal verwerkt in Infor Concierge.”

Over Infor
Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 16.000 medewerkers en heeft 90.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com.

Over Chief Editor

Chief content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top