woensdag, november 22, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / KBC vernieuwt Cash Service voor ondernemingen
KBC vernieuwt Cash Service voor ondernemingen

KBC vernieuwt Cash Service voor ondernemingen

  • Belgie
  • Vanaf 18 november past KBC het cashaanbod voor ondernemers aan. KBC houdt rekening met de wijzigende behoeften van zijn bedrijfs‐ en professionele cliënten en maakt gebruik van de mogelijkheden van automatisering.
  • KBC Group
  • https://www.kbc.com
  • pressofficekbc@kbc.be
  • https://multimediafiles.kbcgroup.eu/ng/published/KBCCOM/PDF/COM_pb_Vernieuwde_Cashservice_25_sept_2013_nl.pdf?

Via zijn netwerk van relatiebeheerders voert KBC voortdurend gesprekken metzijn bedrijfs‐ en professionele cliënten, op basis daarvan is het cash‐aanbod verfijnd. In de komende dagen en weken zullen de bedrijfs‐ en professionele cliënten door KBC worden gecontacteerd om na te gaan welke elementen uit het nieuwe cash‐aanbod het best aansluiten bij de behoeften en verwachtingen van de professionele cliënt.

Wanneer we de cijfers over een periode van tien jaar bekijken, merken we een toename van betalingen met kredietkaart van 70% en 80% meertransacties met debetkaart. Aankopen worden dussteeds minder cash betaald ten voordele van mobiele betalingen.

Vandaar dat KBC het betaalverkeeraanbod voor ondernemers meer toespitst op de automatisering ervan via betaal‐ en kredietkaarten, online en mobiel bankieren. Daarnaast blijft contant geld bij KBC uiteraard nog steeds welkom. De bedrijfs‐ en professionele cliënt krijgt daarom een flexibel aanbod in functie van zijn specifieke cashbehoeften.

  • De bedrijfs‐ en professionele cliënten zijn niet meer gebonden aan de kantooruren, maar kunnen 24/7 terecht in elk bankkantoor aan automaten voor stortingen en geldafhalingen (samen goed voor meer dan 900 stortingsmodules en 1150 afhaalmodules verspreid over het Vlaanderen en Brussel). Afhalen tot 2.500 euro kan standaard met de eigen bankkaart aan de automaat (via KBC Online of het kantoor kan deze limiet tevens verhoogd/verlaagd worden). Grotere bedragen afhalen kan in het bankkantoor (tot 3.500 euro metspeciale cashkaart aan de automaat ; bedragen boven 3.500 euro moeten vooraf besteld worden).
  • Biljetten zijn beschikbaar in coupures van 5, 20, 50 en 100 euro. Iedereen kan tot 120 biljetten per verrichting storten aan de automaat.
  • Voor het afhalen en storten van grotere bedragen (hoger dan 3.500 euro) kan de bedrijfs‐  en professionele cliënt een beroep doen op een beveiligd en rechtstreeks waardetransport, kan hij gebruik maken van de veiligheidsmap in elk kantoor, of kan hij terecht in één van de kantoren in zijn buurt.
  • Voor pasmunt kunnen de bedrijfs‐ en professionele cliënten tijdens de kantooruren in elk bankkantoor terecht bij een KBC‐medewerker. Rolletjes pasmunt kunnen ook op de KBC‐website besteld worden van zodra de bedrijfs‐ en professionele cliënt zich heeft aangemeld in KBC Online. Ook deviezen en eurobiljetten kunnen daar besteld worden. Pasmunt kan tijdens de kantooruren in elk kantoor in bulk gestort worden op de rekening.
  • Voor het verkrijgen van wisselgeld kan de bedrijfs‐ en professionele cliënt nog steeds terecht in het bankkantorennet van KBC.
  • Wie in het vernieuwde aanbod geen geschikte oplossing vindt, kan nog steeds terecht in een ruim aantal bankkantorenmet klassieke kaswerking, verspreid in Vlaanderen, Brussel en de Oostkantons.

Het cashaanbod voor bedrijfs‐ en professionele cliënten werd ontwikkeld met oog voor veiligheid, comfort en efficiëntie. Sommige oplossingen zijn gratis zoals de automaten en het bestellen van pasmunt; andere zijn betalend zoals de storting van grotere bedragen waar een beveiligd waardetransport aan te pas komt en de veiligheidsmappen. De bedrijfs‐ en professionele cliënt kan altijd kiezen voor een gratis alternatief.

Bedrijfs‐ en professionele cliënten worden in de geleidelijke overgang naar de vernieuwde KBC‐cashservice individueel en persoonlijk begeleid door de KBC‐medewerkers. De optimalisering van het cashaanbod samen met de extra tijd die vrijgemaakt wordt voor het persoonlijk contact, moet KBC toelaten om in de toekomst zijn sterk drievoudig engagement naar zijn bedrijfs‐ en professionele cliënten nog beter waar te maken:relatiebeheer, expertise en nabijheid&bereikbaarheid.

Daarenboven biedt KBC zijn professionele bedrijfs‐  en professionele cliënten de mogelijkheid aan om gebruik te maken van verschillende elektronische betaal‐  en/of ontvangmiddelen zoals (o.m.) een betaalterminal, de KBC Visa Business card of de KBC‐Prepaid Card.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top