vrijdag, november 24, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Koopgedrag schoenen online
Koopgedrag schoenen online

Koopgedrag schoenen online

  • Nederland
  • Uit een onderzoek dat verricht is onder miljoenen bezoekers die online producten bekijken en bestellen, is men tot de conclusie gekomen, dat men op een bepaald tijdstip van de dag een bepaald artikel aanschaft.
  • Schoenen Webwinkels Startpagina
  • http://schoenenwebwinkels.startpagina.nl
  • info@stayhungryinternetmarketing.be
  • Uit een onderzoek dat verricht is onder miljoenen bezoekers die online producten bekijken en bestellen, is men tot de conclusie gekomen, dat men op een bepaald tijdstip van de dag een bepaald artikel aanschaft.

Ook is de vraag naar bepaalde artikelen op bepaalde dagen groter of juist minder. Aan het einde van de maand is het koopgedrag groter dan bijvoorbeeld in het midden van de maand.

Uit het onderzoek dat gaat over het koopgedrag bij vrouwen, blijkt dat vrouwen op een bepaald moment van de dag, een specifiek artikel bestellen of aanschaffen. Het blijkt dat de behoeften om een bepaald artikel te kopen, in de ochtend helemaal verschilt dan in de avond.

Vrouwen kijken voor de lunch meestal naar, producten die met de gezondheid te maken hebben en dames schoenen online worden na de lunch in de middag bekeken. In de avonduren kijken vrouwen naar schoenen, kleding en andere accessoires op het mode gebied.

schoenenwebwinkels.startpagina.nl

Over Blissmedia

Zoekmachineoptimalisatie bureau BlissMedia is opgericht in 2010. Direct na de start van ons bedrijf enkele jaren geleden, hebben wij ons gespecialiseerd in zoekmachine adverteren (SEA) en zoekmachineoptimalisatie (SEO).

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top