vrijdag, september 22, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Landen / Nederland / LinkedIn, Tony’s Chocolonely en 72andSunny spreken op OnBrand ‘16
LinkedIn, Tony’s Chocolonely en 72andSunny spreken op OnBrand ‘16

LinkedIn, Tony’s Chocolonely en 72andSunny spreken op OnBrand ‘16

  • Nederland
  • OnBrand ‘16, het grootste branding event van Nederland, heeft Marcel Molenaar van LinkedIn en Simon Summerscales van 72andSunny als keynote speakers aan de line-up toegevoegd. Op 13 oktober zullen ze in de Beurs van Berlage hun visie op de toekomst van branding delen. Henk Jan Beltman, CCO van Tony’s Chocolonely en marketeer van het jaar 2016, werd eerder al aangekondigd als keynote speaker. De volledige line-up is hier te vinden.
  • Bynder B.V.
  • olivier@lubbersdejong.nl

Het digitale landschap verandert steeds sneller. De moderne consument is actief op meerdere kanalen en blokkeert advertenties waar mogelijk. Voor marketeers wordt het steeds lastiger om nog impact te hebben en de aandacht te pakken. Daarom is branding in het digitale tijdperk belangrijker dan ooit. Bij OnBrand ’16 delen ‘s werelds grootste merken hun ervaringen.

Employee advocacy het nieuwe branding?
Volgens Marcel Molenaar van LinkedIn is het onvermijdelijk dat merken meer gebruik gaan maken van hun eigen personeel. “In mijn ervaring zijn werknemers de beste ambassadeurs, ook bij sterke merken. Zij helpen om je bedrijf menselijk te houden. Een goede manier om hier gebruik van te maken is door werknemers aan te moedigen om bedrijfsverhalen te delen op hun eigen social media kanalen. Dat noemt men ‘employee advocacy.’ Als werknemers meehelpen met de verspreiding van sales- en marketingboodschappen heeft een bedrijf onvermijdelijk een bredere en diepe impact.”

NOT all content is king
“De laatste jaren heeft online content een hoge vlucht genomen,” stelt Simon Summerscales van 72andSunny. “Als je naar social media kijkt zit er heel veel overlap tussen. Jouw unieke kiekje van de toren van Pisa is slechts één van de misschien wel miljoenen vergelijkbare foto’s. En al die vloggers op YouTube hebben ook allemaal hetzelfde vlotte stijltje. Iedereen kijkt naar elkaar en neemt succesvolle concepten over. Bedrijven doen precies hetzelfde. Sommige bedrijven zijn in korte tijd van vier naar vierduizend jaarlijkse uitingen gegaan, zie dan maar origineel te blijven. De vraag is echter of het zin heeft om zó actief te zijn. Kan je niet beter de juiste momenten kiezen en dan écht impact maken?”

Early Bird tickets nog tot morgen beschikbaar
OnBrand‘16 vindt op 13 oktober plaats in de Beurs van Berlage te Amsterdam. Het evenement wordt georganiseerd door Bynder, Nederlands snelst groeiende startup. Er zijn sprekers ter plekke van o.a. Twitter, Hubspot, LinkedIn, 72andSunny, I Amsterdam, Uber, Comedy Central, Dopper, Pantone, TQ Amsterdam, VRBASE, Event Tech Lab, Tony’s Chocolonely, Bynder & Growth Tribe. Wie zich voor 9 september aanmeldt kan nog gebruik maken van de early bird tickets. Aanmelden kan hier.

Over Content Editor N

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top