vrijdag, juli 10, 2020
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Rubrieken / Business & Ondernemerschap / Meltwater kiest voor Lubbers De Jong
Meltwater kiest voor Lubbers De Jong

Meltwater kiest voor Lubbers De Jong

  • Nederland
  • Meltwater heeft Lubbers De Jong geselecteerd als partner voor alle content marketing en pr-activiteiten. Lubbers De Jong gaat met communicatie en pr de naamsbekendheid van de online data-analist nog verder vergroten om het marktaandeel verder te laten groeien.
  • Meltwater
  • info@meltwater.com

Bob van Velsen, Managing Director bij Meltwater: ‘De hoeveelheid online data wordt steeds groter. Informatie over maatschappelijke, economische en bestuurlijke thema’s staat ongefilterd op het internet. Of het nu om de CEO of marketeers gaat, organisaties moeten weten wat er in de samenleving speelt als ze goed geïnformeerde beslissingen willen nemen. Meltwater helpt organisaties om inzicht te vergaren in online data. We hebben voor Lubbers De Jong gekozen omdat zij als tech-specialist als geen ander in staat zijn om de relevantie van onze propositie over de bühne te brengen.’

Data driven society                       
Peter Keijzer, algemeen directeur Lubbers De Jong: ´We leven in een data driven society. Dat klinkt misschien vaag en abstract, maar dat hoeft het niet te zijn. Meltwater biedt inzicht in deze data door monitoring en analyse. Wij kijken er naar uit om samen met Meltwater Nederlandse organisaties in staat te stellen om beter geïnformeerde beslissingen te nemen.´

Over Meltwater
Meltwater monitort en analyseert online data. Met de nieuwste technologie filtert Meltwater de gegevens van miljarden openbare digitale bronnen. Dankzij realtime analyse zijn klanten beter en sneller in staat goed geïnformeerde beslissingen te nemen die groei en ontwikkeling stimuleren. Meltwater is van oorsprong een Noors bedrijf dat zich sinds 2001 specialiseert in data analyse. Het bedrijf heeft wereldwijd 56 kantoren. Nederlandse klanten worden bediend vanuit Amsterdam.

Over Lubbers De Jong
Lubbers De Jong is een Amsterdams pr-bureau dat communicatie en pr inzet als strategische instrumenten voor het bouwen van sterke relaties tussen merken en publieksgroepen. Het bureau is in 1987 opgericht en heeft expertise opgebouwd op het gebied van digital pr en content marketing voor nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven. Lubbers De Jong werkt onder andere voor Red Hat, Infor en Interxion en is sponsor van de Plastic Soup Foundation, Pifworld en TEDxYouth Amsterdam. Vanuit Amsterdam bedient Lubbers De Jong de Benelux. Lubbers De Jong is winnaar van de Dutch PR Award.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top