dinsdag, november 21, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / MKB’er sneller naar de stip op de horizon
MKB’er sneller naar de stip op de horizon

MKB’er sneller naar de stip op de horizon

  • Nederland
  • 17-10-2014, Rotterdam. Door je organisatie als 1 campagne team te laten werken, verover je sneller een nieuwe markt.
  • Merketingvisie
  • www.merketingvisie.nl
  • info@merketingvisie.nl

Uit de Marktmonitor 2014, ontstaan uit onderzoek van TNO en Unique blijkt dat het veroveren van een nieuwe markt voor MKB bedrijven een topprioriteit is.  Helaas mislukt dit vaak, omdat organisaties te weinig als een team werken en niet snel genoeg kunnen schakelen.

Uit vervolgonderzoek van Merketingvisie in samenwerking met Hogeschool Rotterdam blijkt dat MKB organisaties die het merk gebruiken als centraal handelingsperspectief hierin wel slagen. Door integraal te werken vanuit één merkbelofte en afdelingen acties met elkaar te laten afstemmen, creëer je een ‘commerciële fietsketting’:  samen naar hetzelfde doel werken, vanuit hetzelfde perspectief.

Wilt u meer informatie en/of dit realiseren met uw bedrijf, vraag dan de whitepaper hierover aan op www.merketingvisie.nl/nieuws.

Over Merketingvisie

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top