dinsdag, november 21, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Na winst internal branding jaarprijs deelt Lommerrijk nu haar ervaring
Na winst internal branding jaarprijs deelt Lommerrijk nu haar ervaring

Na winst internal branding jaarprijs deelt Lommerrijk nu haar ervaring

  • Nederland
  • Op donderdag 13 november vindt de eerste editie van “Lommerrijk Business Workshop” plaats in party- en conferentiecentrum Lommerrijk te Rotterdam. Het thema “Van goed bedrijf naar sterk merk” is een logische keuze voor deze workshop. Lommerrijk is sinds een aantal jaar zelf bezig om haar merk te versterken en heeft eerder dit jaar bewezen hier succesvol in te zijn door het winnen van de prestigieuze Internal Branding Jaarprijs.
  • Lommerrijk
  • www.lommerrijk.nl
  • shuisman@lommerrijk.nl
  • Noot voor de redactie De bovenstaande tekst mag gebruikt worden voor persuitingen. Graag vernemen wij het indien u hier gebruik van maakt. Voor verdere persberichten, - foto’s en -aanvragen kunt u contact opnemen met Lommerrijk. Steven Huisman, 010-4220011, shuisman@lommerrijk.nl
  • PERSBERICHT Lommerrijk organiseert Business Workshop

Twee interactieve sessies
De workshop bestaat uit twee sessies waarin deelnemers zelf ervaren wat de kracht van een sterk merk is en wat een bedrijf ermee kan. Ook worden de do’s en don’ts van de inzet van social media voor bedrijven besproken. De sessies worden begeleid door twee experts uit het vakgebied; Ellen Leenhouts en Gideon Schipaanboord.

Ellen Leenhouts is partner bij Business Openers; een adviesbureau dat organisaties helpt om marktgerichter te worden. Klanten zijn bijvoorbeeld Endemol, Eneco, Etos, Heineken, Daniels Openhaarden en…. Lommerrijk!

Gideon Schipaanboord is Strategy Director bij het Rotterdamse GuiltyPeople. GuiltyPeople vertaalt de marktstrategie naar de juiste online oplossing en creëert een verbinding tussen mensen en merken. GuiltyPeople werkt onder andere voor Eneco, Hema, Iittala, Tabasco en Rituals en heeft diverse reclame prijzen gewonnen.

Inspirerend voor iedereen
De laagdrempelige insteek van de workshop maakt het tot een middag die niet alleen interessant is voor professionele merkbouwers, maar voor iedereen uit het bedrijfsleven. Zeker ook medewerkers uit het MKB kunnen veel inspiratie opdoen.

“Je hoeft geen grote organisatie te zijn om succesvol te zijn met het “bouwen” aan je merk. Ook in het MKB werkt het. Als je echt met de medewerkers aan de slag gaat en slim omgaat met je middelen kun je ook als kleine club grote veranderingen bewerkstelligen. Wat leidt tot meer tevreden gasten en uiteindelijk meer winst. Met Lommerrijk hebben we dat bewezen en wij delen onze ervaringen graag!” Aldus Monique Delfgaauw, directeur van Lommerrijk.

Gratis deelname
Geïnteresseerden kunnen zich gratis aanmelden voor de Lommerrijk Business Workshop. Het inschrijfformulier en aanvullende info is te vinden op www.lommerrijk.nl/workshop/

Locatie: Lommerrijk, Straatweg 99, Rotterdam
Datum: 13 november 2014
Tijd: 14.00 – 17.00 uur
Aansluitend: Lommerrijk Business Borrel 17.00 – 18.00 uur

Over lommerrijk

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top