donderdag, september 21, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Nieuw compensatieplan Stampin’ Up! nog aantrekkelijker voor de demonstrators
Nieuw compensatieplan Stampin’ Up! nog aantrekkelijker voor de demonstrators

Nieuw compensatieplan Stampin’ Up! nog aantrekkelijker voor de demonstrators

  • Nederland
  • Het nieuwe compensatieplan van Stampin' Up!, de toonaangevende fabrikant van ambachtelijke knutselmaterialen, zorgt ervoor dat haar demonstrators meer tijd hebben en meer winst maken.
  • Stampin' Up!
  • www.stampinup.nl
  • c.decristofaro@profilwerkstatt.com
  • Contactgegevens voor de pers: Profilwerkstatt GmbH Caroline De Cristofaro Rheinstraße 99.3 64295 Darmstadt Duitsland Tel.: +31 - (0) 6 - 21256663 Email: c.decristofaro@profilwerkstatt.com

Axel Kraemer_Stampin Up_1Stampin‘ Up!, de toonaangevende fabrikant van ambachtelijke knutselmaterialen, werkt vanaf het huidige boekjaar 2015 / 2016 met een nieuw compensatieplan voor haar demonstrators. Zij hebben een belangrijk aandeel in het succes van de onderneming, die in Europa jaarlijks een omzet van rond de 22 miljoen genereert met haar knutselmaterialen. Heel bijzonder is dathet nieuwe compensatieplan samen met de Stampin’ Up! demonstrators wereldwijd is opgezet. Het bevat een flexibeler bonusprogramma evenals een aantal nieuwe onderdelen, die de handel in hoogwaardige producten van de onderneming nog winstgevender maken.

Het Stampin’ Up! compensatieplan voor haar demonstrators bestaat uit twee onderdelen, actief en passief: het actieve component is gebaseerd op het klassieke Party-plan, die bijvoorbeeld door het organiseren van een knutselworkshop wordt voldaan en waarmee verkoop en productadvies wordt beloond. Daarnaast ie er een passief component, in de teamopbouw en teamleiderschap, waarbij tot 3 niveaulagen beloond wordt. Dit twee-componenten-model blijft van toepassing op het nieuwe compensatieplan. Voor het eerst is dit echter wereldwijd geldig; in de Verenigde Staten, Nederland of Australië, overal gelden vanaf nu dezelfde regels en percentages. “We willen altijd aandacht besteden aan de diversiteit van de verschillende markten, maar tegelijkertijd willen we de demonstrators dezelfde, eerlijke voorwaarden bieden”, aldus Axel Krämer, directeur Stampin’ Up! Europa. “De respons op ons nieuwe compensatieplan is zeer positief, aangezien we onze verkooppartners al vroeg in het ontwerpproces hebben betrokken.”

Partnerschap planning  – nieuw compensatiemodel

Voor de totstandkoming van het nieuwe compensatiemodel is intensief samengewerkt met demonstrators op ieder niveau en afkomstig uit alle markten. Daardoor kon er in vele opzichten rekening gehouden worden met de wensen van de onafhankelijke consultants met betrekking tot de verdeling en wegingsfactoren van de individuele compensatiecomponenten. Wat nieuw is, is dat de directe verdiensten procentueel verhoogt zijn, wat een snellere winst dan voorheen mogelijk maakt voor met name diegenen die nog vrij nieuw zijn. De teamresultaten worden nu tot drie niveaus naar beneden berekend, in plaats van de voorgaande vijf. In ruil daarvoor zullen deze een hogere vergoeding krijgen. Bovendien zal er een hogere wegingsfactor liggen op het belonen van de Key Performance Indicators (KPI’s).

Er wordt ook een gloednieuw bonusprogramma geïntroduceerd. Daarmee kunnen ‘Flex-punten’ worden verzameld. Deze zijn inwisselbaar voor tal van aantrekkelijke Stampin’ Up! produkten die al bij een laag aantal punten te verkrijgen zijn. Bij voldoende punten kan men er zelfs voor kiezen om de punten in te wisselen voor een spannende reis voor twee personen. Van exotische locaties tot luxe spa’s en resorts, de Stampin’ Up! incentivetrip zit boordevol luxe, entertainment en plezier!

Daarnaast ondersteunt Stampin’ Up! haar demonstrators nog beter in de dagelijkse gang van zaken. Verzamelde omzet- en activiteitenrapporten van demonstrators zijn herzien en worden nu in een nieuwe lay-out weergegeven. De onafhankelijke demonstrator kan op deze manier de grote hoeveelheden informatie van zowel de eigen activiteiten als die van de groep nog makkelijker analyseren. Dat bespaart tijd en zorgt ervoor dat iedereen zich meer bezig kan houden met wat echt belangrijk is: creatief en met vreugde bezig zijn!

Achtergrond Stampin’ Up! (www.stampinup.nl)

Stampin’ Up! is een Amerikaanse direct-sales onderneming die al sinds 1988 actief is. Tegenwoordig zijn meer dan 50.000 enthousiaste knutselaars als onafhankelijke demonstrators (vertegenwoordigers van het merk) actief in de Verenigde Staten, Canada, Australië, Nieuw-Zeeland, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk, Nederland en Japan. Het hoofdkwartier bevindt zich in Riverton, Utah in de V.S. en beslaat 28.000 vierkante meter. De fabriek staat in Kanab, tevens de geboorteplaats van Shelli Gardner, mede-oprichtster van Stampin’ Up!. In Europa worden alle activiteiten vanuit Frankfurt am Main geregeld. Na een jarenlang succesverhaal in de V.S., zijn sinds acht jaar de stempels ook in Europa erg geliefd. Met een ruime keus aan hoogwaardig materiaal, kunnen knutselliefhebbers hun hart ophalen en de prachtigste projecten realiseren, om weg te geven of om gewoon zelf te houden.

Over Caroldec

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top