zaterdag, november 25, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Nieuw: Studiekeuzefilm “Als je maar gelukkig wordt”
Nieuw: Studiekeuzefilm “Als je maar gelukkig wordt”

Nieuw: Studiekeuzefilm “Als je maar gelukkig wordt”

  • Nederland
  • “Als je maar gelukkig wordt” is een 20 minuten durende film waarin studiekeuzegesprekken tussen ouder en kind in en rond het huis centraal staan in opdracht gemaakt door Keuzecoach Heleen Barkema. Zij begeleidt al jaren jongeren bij het maken van een goed onderbouwde studiekeuze.
  • hoesjevoorkant
  • Keuzecoach Heleen Barkema
  • www.keuzecoach.nu
  • heleen@keuzecoach.nu

Nieuw: film “Als je maar gelukkig wordt”, studiekeuzegesprekken tussen ouden en kind.

“Als je maar gelukkig wordt” is een unieke 20 minuten durende film waarin studiekeuzegesprekken tussen ouder en kind in en rond het huis centraal staan in opdracht gemaakt door Keuzecoach Heleen Barkema.

Maar hoe pak je zo’n gesprek nou aan? Hoe help je als ouder je kind erbij?

In deze film zijn 5 gesprekken te zien. Ervaring leert namelijk dat een beeld veel meer aanspreekt.In al die gesprekken doen zowel de ouders als de jongere hun best om met het keuzeproces om te gaan. En toch lukt zo’n gesprek, over het kiezen van een toekomstige studie, niet altijd zoals gehoopt. De film is niet bedoeld om te vertellen hoe het ideale gesprek zou moeten. De film “als je maar gelukkig wordt” is bedoeld om eens bij een ander te kijken, in een spiegel te kijken, jezelf te herkennen. Dat je als ouder ontdekt dat je er niet alleen voor staat en dat jongeren beseffen welke rol zij zelf, kunnen, spelen.

De film is te bestellen op www.keuzecoach.nu.

hoesjevoorkant

 

Over Keuzecoach

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top