vrijdag, december 15, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Online app brengt marketingcommunicatie terug naar de essentie
Online app brengt marketingcommunicatie terug naar de essentie

Online app brengt marketingcommunicatie terug naar de essentie

  • Nederland
  • De marketingcommunicatieprofessional staat onder druk door last minute- koerswijzigingen, target gedreven salesdirecteuren en onhaalbare doelstellingen. Terwijl de consument de echte boodschap door de ruis van social media niet meer hoort, wordt steeds meer gepusht op kortetermijnprestaties. Een nieuwe online applicatie, gebaseerd op het door Marco de Boer ontwikkelde Big Brand Moments-model, belooft de oplossing te zijn voor ad-hoc marketingcommunicatie.
  • BBM_Logo_RGB_Color
  • Big Brand Moments
  • isabel@bigbrandmoments.com
  • BigBrandMoments-meertijdvormarketingcommunicatie

Online app brengt marketingcommunicatie terug naar de essentie

Big Brand Moments-applicatie bespaart tijd en geld 

De marketingcommunicatieprofessional staat onder druk door last minute- koerswijzigingen, target gedreven salesdirecteuren en onhaalbare doelstellingen. Terwijl de consument de echte boodschap door de ruis van social media niet meer hoort, wordt steeds meer gepusht op kortetermijnprestaties. Een nieuwe online applicatie, gebaseerd op het door Marco de Boer ontwikkelde Big Brand Moments-model, belooft de oplossing te zijn voor ad-hoc marketingcommunicatie.

Volgens Marco de Boer – auteur van het boek Big Brand Moments – zijn zeven gerichte, gecoördineerde momenten genoeg om top of mind te blijven bij de klant. Plan deze momenten, communiceer ze en werk ze tot in de puntjes uit. Kwaliteit boven kwantiteit, daar is iedere professional bij gebaat.

Met de Big Brand Moments-applicatie weet iedereen het hele jaar door wat er te doen staat en doet niemand meer half werk, dubbel werk of overbodig werk. Alle teamleden worden automatisch up-to-date gehouden van koerswijzigingen en behaalde doelen. Door tussentijdse evaluaties en feedback weet iedereen of ze de goede kant op gaan.

Langetermijnvisie

De waan van de dag overheerst en er zijn duizend-en-één dingen te doen op marketingcommunicatieafdelingen. Op het moment dat een medewerker denkt eindelijk te kunnen gaan zitten voor de planning komt de salesmanager binnengerend en om te zeggen dat er ‘NU’ een campagne moet worden gecreëerd voor het nieuwe product. En of het over een maand klaar kan zijn voor lancering, alsjeblieft, dankjewel. Weg tijd, weg planning.

Wordt 2015 hetzelfde liedje? Is het wachten tot de volgende opdracht op het bureau ploft of worden er échte stappen gezet? Kleine stapjes en kortetermijnoplossingen zijn makkelijk. Een langetermijnvisie uitzetten vergt moed, maar levert veel meer op.

Meer tijd

Big Brand Moments bespaart tijd. Welke tijd? De tijd in vergaderruimtes. De tijd die wordt besteed aan communicatie-uitingen die het ‘nét niet’ zijn. De tijd waarin iedereen zit te wachten op aansturing omdat onduidelijk is wat er moet gebeuren. De tijd waarin iedereen op de hoogte moet worden gesteld van de laatste ontwikkelingen. De tijd waarin collega’s dubbel werk verrichten.

De Big Brand Moments-applicatie maakt de planning, taakverdeling en doelstellingen voor alle betrokkenen inzichtelijk. Zo blijft er meer tijd over voor de inhoud en de executie van de plannen: meer tijd voor marketingcommunicatie.

Gratis

De online applicatie van Big Brand Moments kan gratis worden gebruikt. Het betaalde abonnement biedt de optie om ongelimiteerd collega’s aan de applicatie toe te voegen en is de eerste maand kosteloos te proberen.

Over bigbrands

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top