zondag, november 19, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Rubrieken / Economie & Financiën / Payvision doet strategische investering in PayPlaza en Paqar
Payvision doet strategische investering in PayPlaza en Paqar

Payvision doet strategische investering in PayPlaza en Paqar

  • Nederland
  • Amsterdam, Nederland – dinsdag 15 december 2015 – Payvision, één van ’s werelds snelst groeiende betalingsbedrijven, heeft vandaag een strategische investering bekend gemaakt in PayPlaza en haar dochteronderneming Paqar, een toonaangevende aanbieder van betaalterminals en Point-of-Sale software. Deze samenwerking biedt een unieke, zeer complete omnichannel oplossing voor (web)winkeliers die garant staat voor een soepele verwerking van zowel credit card, alternatieve als Point of Sale betalingen via één platform.
  • profielfoto
  • Payplaza
  • www.payplaza.com
  • info@clicktobusiness.nl

Met deze strategische investering in PayPlaza en Paqar voegt Payvision een innovatieve en flexibele POS/mPOS-oplossing toe aan haar wereldwijde aanbod van betaaloplossingen. Hierdoor kunnen aangesloten (web)winkeliers  gebruikmaken van een complete omnichannel oplossing en kunnen zij hun klanten moderne, volledig geïntegreerde en gepersonaliseerde betaaloplossingen bieden.

 

“Onze omnichannel oplossing biedt (web)winkeliers de kans om af te stappen van hun multi-vendor strategie en een flexibel geïntegreerd end-to-end-platform voor al hun betalingen te implementeren. Dankzij de combinatie van Payvision’s wereldwijde creditcard expertise, de innovatieve POS/mPOS-technologie van PayPlaza en Acapture’s complete betaalplatform met de functionaliteit om online en offline transacties gebundeld uit te betalen via één integratie en uniforme rapportage, hebben onze klanten en partners nu toegang tot een complete omnichannel oplossing,” aldus Gijs op de Weegh, COO van Payvision.

 

Retailers zijn aanwezig op verschillende platforms en in verschillende kanalen: online, offline, mobiel, sociaal en alles wat daar tussenin ligt. Payvision en PayPlaza stroomlijnen de gebruikservaring en plaatsen de klant weer centraal in de strategieën van de retailer, waardoor deze zijn conversie en omzet kan laten groeien.

 

“Het verheugt ons zeer dat Payvision PayPlaza heeft uitgekozen om de ontwikkeling van zijn omnichannel aanbod te versnellen. Als onderdeel van het wereldwijde betaalnetwerk van Payvision kunnen PayPlaza en zijn klanten nu profiteren van schaalvoordelen als ook van de enorme kennis en jarenlange ervaring van Payvision op het gebied van betaaltransacties. De expertise van Payvision op het gebied van wereldwijd betalen ondersteunt de internationale ontwikkelingsambities van PayPlaza en biedt (web)winkeliers een rijkere keuze aan mogelijke partners,” volgens Edgar Plasa, CEO van PayPlaza.

 

Over Payvision

 

Payvision, recent bij de uitreiking van de Payments Awards 2015 uitgeroepen tot “Best merchant Acquirer/Processor”, is een van de snelst groeiende wereldwijde betaalnetwerken. Met meer dan tien jaar ervaring in de wereldwijde betaalindustrie heeft Payvision uitgebreide kennis verworven op het gebied van verwerking van online betalingen. Payvision vereenvoudigt internationale e-commerce dankzij een zeer effectief en veilig platform.

 

Payvision biedt haar klanten wereldwijde betaaloplossingen met 24/7-ondersteuning, meer dan 150 transactievaluta’s, een hoogwaardige rapportage-interface en betrouwbare risicomanagementoplossingen. Payvision beschikt over een mondiaal netwerk van creditcard accepterende banken, meer dan 300 partners, 5000+ (web)winkeliers.

 

Acapture, een compleet nieuwe global omnichannel PSP, is door Payvision gelanceerd om te kunnen voldoen aan alle eisen van internationale PSPs en (web)winkeliers. Acapture’s platform ondersteunt wereldwijd card acquiring, 20 ecommerce plugins, meer dan 50 van de meest populaire alternatieve betaalmethoden en meer dan 150 transactievaluta’s. Ontwikkelaars kunnen de oplossing dankzij de RESTful API eenvoudig binnen een dag integreren en de reconciliatie kan volledig aangepast worden. Dit alles om vooral in de top 25 opkomende markten de klantconversie en omzet van (web)winkeliers te laten groeien.

 

Het hoofdkantoor van Payvision is gevestigd in Amsterdam met lokale aanwezigheid in meer dan 40 landen en kantoren in onder andere New York, Utah, San Francisco, Madrid, Londen, Toronto, Singapore, Tokio, Hongkong, Macao en Auckland.

 

Over PayPlaza

 

PayPlaza is een toonaangevende leverancier van wereldwijd bekende betaalterminals en Point-of-Sale software in Europa. In de Benelux is PayPlaza de nummer drie in POS-betalingssoftware dankzij een team van 40 toegewijde betalingsprofessionals. Sinds 2010 heeft PayPlaza een revolutionair betalingsplatform ontwikkeld dat unieke oplossingen voor kaartacceptatie op verkooppunten en een echte omnichannel ervaring mogelijk maakt. Sinds 2012 zijn de oplossingen van PayPlaza uitgerold in Europa en ondersteunen ze alle talen, valuta’s en verschillende lokale kaart acceptatie vereisten tegen lokale kosten, en overeenkomstig de landspecifieke vereisten.

 

Het platform is PCI Level 1-gecertificeerd en omvat point2point-encryptietechnologie die voldoet aan de strengst mogelijke internationale beveiligingsregels. PayPlaza is gevestigd in Amsterdam en heeft tevens kantoren in Eindhoven en Madrid; samen met partners is PayPlaza momenteel actief in 11 Europese landen. PayPlaza, dat in 2013 tijdens de uitreiking van de Accenture Awards is uitgeroepen tot “Meest innovatieve bedrijf in de financiële dienstverlening”, kent een driecijferig groei percentage en verwacht verdere uitbreidingen in de VS, Latijns-Amerika en Azië.

Over Bobby Hasebos

Wilt u meer klanten en omzet? Wanneer u Click to Business inschakelt zult u het maximale uit uw website of webshop halen. Click to Business heeft als core business meer online bezoekers en dus potentiële klanten naar websites te brengen om zo een optimaal online rendement uit ieder marketing budget te behalen. Door voorafgaande aan iedere klantcampagne de huidige situatie te analyseren en de uitkomsten te verwerken in een uitgebreide online marketing strategie worden jouw investeringen zo effectief mogelijk benut. Als online marketing bureau werken wij zeer transparant. De meeste (aantrekkelijke) tarieven staan vermeld op onze website en wij geven als een van de weinige bureaus een positief resultaat garantie bij onze zoekmachine optimalisatie diensten. Wanneer u na een jaar niet op de eerste pagina van Google staat, krijgt u de gehele investering geretourneerd. Kortom Click to Business gets you on top!

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top