maandag, december 17, 2018
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Rubrieken / Internet & ICT / PERSBERICHT: BlooSEM effectief met Machine Learning in Google Adwords
PERSBERICHT: BlooSEM effectief met Machine Learning in Google Adwords

PERSBERICHT: BlooSEM effectief met Machine Learning in Google Adwords

  • Nederland
  • Met de inzet van eCPC als biedstrategie in Google Adwords campagnes zorgt Online Performance marketing bureau BlooSEM voor een hogere conversie en een flinke kostenvermindering bij diverse klanten. Dankzij opvallende goede prestaties heeft Google in samenwerking met BlooSEM een case study geschreven waarmee ook andere adverteerders meer uit hun campagnes kunnen halen.
  • think-with-google-300x300
  • BlooSEM
  • https://www.bloosem.nl/
  • daan@bloosem.nl
  • 22122017 PERSBERICHT BlooSEM effectief met Machine Learning in Google ...

Meer conversies en minder kosten door inzet eCPC biedstrategie

Met de inzet van eCPC als biedstrategie in Google Adwords campagnes zorgt Online Performance marketing bureau BlooSEM voor een hogere conversie en een flinke kostenvermindering bij diverse klanten. Dankzij opvallende goede prestaties heeft Google in samenwerking met BlooSEM een case study geschreven waarmee ook andere adverteerders meer uit hun campagnes kunnen halen.

Machine Learning

BlooSEM is altijd op zoek naar vooruitstrevende ontwikkelingen en mogelijkheden binnen het online landschap om deze vervolgens te testen en in te zetten bij haar klanten. Eén van de mogelijkheden die is voorgekomen uit de Machine Learning ontwikkelingen van Google is de eCPC biedstrategie. Deze biedstrategie werkt door handmatige biedingen automatisch aan te passen voor klikken die een relatief grotere kans hebben om uit te monden in een aankoop of andersoortige conversie.

Google Case study

Een prominente partner op het gebied van Search Engine Advertising voor BlooSEM is vanzelfsprekend Google. Het team van Google was dermate onder de indruk van de resultaten van de eCPC campagne dat ze in samenwerking met BlooSEM een case study hebben gemaakt waar andere Google Adwords gebruikers hun voordeel mee kunnen doen. De case study is inmiddels terug te vinden op het Digital Marketing Research en Trends blog van Google; Think With Google.

Bart Hoogland, Online Marketing Consultant BlooSEM

We gebruiken eCPC regelmatig als standaard biedstrategie in plaats van het frequent gebruikte handmatige CPC. Dit omdat eCPC veel meer signalen meeneemt op het moment dat het algoritme analyseert en bepaalt aan welke  advertentieveiling deel te nemen. De resultaten hebben aangetoond dat eCPC bijdraagt in het vinden van de juiste personen, personen die in veel gevallen klaar zijn om te converteren.

Over BlooSEM

BlooSEM is een online performance marketingbureau en bestaat al ruim 12,5 jaar! Met een enthousiast team van zo’n 15 ervaren consultants zijn wij gevestigd in mediastad Hilversum. Wij zijn specialisten in het bedenken en uitvoeren van een resultaat gedreven online strategie. Het marketinginstrument dat daarbij voor onze klanten het hoogste rendement oplevert is SEM; search engine marketing.

BlooSEM analyseert, ontwikkelt en realiseert ook online business voor haar klanten met andere marketing performance diensten als affiliate marketing, display advertising, social advertising, data feed marketing, lead management, emailmarketing en conversie optimalisatie. Onze online performance diensten dragen altijd direct of indirect bij aan het gewenste resultaat; we zorgen voor kwantitatief bereik en traffic én voor kwalitatieve interactie en conversie.

 

Over Daan Huurdeman

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top