zaterdag, november 25, 2017
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / KortingsWijzer.com
KortingsWijzer.com

• Officiele opening KortingsWijzer.com. Pluk de actie van de dag, koop met korting
  • Kortingswijzer-website-logo
  • KortingsWijzer
  • pyramidbeatz@gmail.com
  • Persbericht KortingsWijzer.com 24-08-2015Persbericht

Nieuwe website KortingsWijzer.com introduceert kortingscodes en blog online shop uitverkopen.

Pluk de actie van de dag, koop met korting.

Vanaf vandaag is de nieuwe website KortingsWijzer.com officieel geopend. Men koopt steeds vaker online en net als de reclamefolders in de brievenbus met betrekking tot uitverkopen, stelt KortingsWijzer u op de hoogte waar er uitverkoop is.

“Mensen zijn dol op kortingen,” stelt Nick, de eigenaar. “Pluk de actie van de dag, koop met korting.” Het is altijd leuk wanneer je iets goedkoper kan kopen.

Kortingscodes

Wij bieden een breed scala aan kortingscodes. Elke doordeweekse dag zullen de laatste kortingscodes op de website geplaatst worden. Om het allemaal gemakkelijker te maken, zullen deze ook via Facebook en Google plus gepost worden. Denk bijvoorbeeld aan korting bij aankoop van en  extra korting op sales.

Uitverkoop blog

Via onze blog word u op de hoogte gesteld waar er uitverkoop is op het web. Denk bijvoorbeeld aan final sales kortingen, back to school en totale leegverkopen.

Over KortingsWijzer.com

KortingsWijzer.com is een verzamelwebsite op basis van affiliate marketing die aanbiedingen van derden bekend maakt binnen Nederland. Bij interesse in een bepaalde korting kunt u doorklikken naar de desbetreffende aanbieder. Op de website http://www.KortingsWijzer.com vind u meer informatie over ons aanbod.

Over Pharao PdePrediker Pyramidbeatz