vrijdag, augustus 18, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Philips ‘Breathless Choir’ campagne ontvangt prestigieuze ‘Grand Prix’ en zeven Cannes Lions op het Cannes Health Festival of Creativity
Philips ‘Breathless Choir’ campagne ontvangt prestigieuze ‘Grand Prix’ en zeven Cannes Lions op het Cannes Health Festival of Creativity

Philips ‘Breathless Choir’ campagne ontvangt prestigieuze ‘Grand Prix’ en zeven Cannes Lions op het Cannes Health Festival of Creativity

  • Nederland
  • Philips heeft voor de 'Breathless Choir'-campagne de prestigieuze Grand Prix gewonnen en twee goud, vier zilver en een bronzen Lion Health awards op het Cannes Lions International Festival of Creativity. Cannes Lions is wereldwijd het grootste jaarlijkse awards-evenement en -festival voor de creatieve communicatiesector. De campagne is ontwikkeld onder leiding van Eva Barrett, global head of brand marketing communications Royal Philips, door Ogilvy& Mather London in samenwerking met Fleishman Hillard.
  • Philips
  • Yvette.van.braam.morris@Philips.com

De Philips Breathless Choir-campagne laat zien hoe Philips zich inzet om het leven van mensen te veranderen. Geholpen door de wereldberoemde koordirigent Gareth Malone en de Philips Simply Go Mini-zuurstofconcentrator hebben achttien mensen met een ademstoornis – voor wie elke ademhaling een strijd is – leren zingen. Na vijf dagen repeteren gaven zij een optreden in het Apollo Theater in New York. Deze ontroerende campagne is gestart op Wereld COPD-dag en is via diverse platforms meer dan 15 miljoen keer bekeken, werd door 20% van hen gedeeld.

De ‘Breathless Choir’ campagne is nu in Nederland te zien in de nieuwe merkcampagne die Philips 12 mei jongstleden in Nederland heeft gelanceerd via televisie, buitenreclame en via de digitale en sociale kanalen zoals LinkedIn, Youtube, Facebook en Twitter.“Het doel van de merkcampagne is om de perceptie van het Philips merk om te buigen van een elektronica-onderneming naar een aanbieder van zorgtechnologie,” aldus Nanda Huizing, Head of Brand, Communications & Digital bij Philips Benelux. “Het verhaal van het koor is een fantastisch voorbeeld van een zinvolle innovatie die het leven van mensen daadwerkelijk kan verbeteren.”

De basis van de campagne wordt gevormd door een aantal zeer persoonlijke verhaallijnen waaronder ‘Breathless Choir’, die te vinden zijn op het online storytelling-platformwww.philips.com/innovationandyou.

Over Content Editor N

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top