zondag, december 17, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Philips Light-up-your-city challenge: verbeter de stad met licht
Philips Light-up-your-city challenge: verbeter de stad met licht

Philips Light-up-your-city challenge: verbeter de stad met licht

  • Nederland
  • Bewegende lichtprojecties veranderen de stad in een bijzondere plek ‘Verander de stad met licht. Verlicht de stad met jouw idee, dat mensen inspireert en gelukkig maakt.’ Vandaag lanceert Philips de social media campagne ‘Light-up-your-city challenge‘ die mensen oproept om via de speciale campagnewebsite een idee in te sturen om zo een stad te veranderen in een bijzondere plek waar je je als inwoner gelukkig en veilig voelt. De beste ideeën worden op 14, 15 en 16 april 2014 tot leven gewekt als bewegende lichtprojecties in onder andere Gent en Rotterdam. De inzendingstermijn loopt tot 21 maart 2014. De winnende ideeën worden op 26 maart aanstaande bekend gemaakt. http://www.philips.nl/light-up-your-city-challenge
  • Koninklijke Philips Electronics N.V.
  • http://www.philips.nl
  • nanda.huizing@philips.com
  • http://www.newscenter.philips.com/nl_nl/standard/about/news/press/2014/20140312-Philips-Light-up-your-city-challenge-verbeter-de-stad-met-licht.wpd#.UyAcTfl5NR8

‘innovation and you’

De social media campagne ‘Philips Light-up-your-city challenge’, is onderdeel van een inspirerende 360-graden campagne om de nieuwe merkpositionering ‘innovation and you’ breed bekendheid te geven bij het publiek. Philips zet hiermee de gebruikers van zijn producten in het middelpunt en toont hoe het met baanbrekende zorg-, licht- en consumentenoplossingen het leven van mensen over de hele wereld verbetert. Philips vraagt mensen om samen na te denken over de onmisbare rol van innovatie voor een veranderende samenleving.

“De ‘innovation and you’ campagne weerspiegelt het Philips van vandaag de dag; een bedrijf met een enorme innovatiekracht. Die kracht vindt zijn oorsprong in het goed luisteren en kijken naar de mensen voor wie onze innovaties van belang kunnen zijn”, volgens Nanda Huizing, hoofd van Brand, Communications & Digital van Philips Benelux.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top