zondag, september 24, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Rubrieken / Business & Ondernemerschap / Reactie Schiphol onderzoek Consumentenbond
Reactie Schiphol onderzoek Consumentenbond

Reactie Schiphol onderzoek Consumentenbond

  • Nederland
  • In 1999 ging tax free regelgeving van kracht die tot gevolg zou hebben gehad dat het belastingvoordeel van EU passagiers zou wegvallen. Zij zouden daardoor veel meer gaan betalen voor de producten die zij kochten op Schiphol. Daarom is besloten om de prijzen te harmoniseren en daarmee laag te houden. Schiphol is een belangrijke internationale hub. We hebben er voor gekozen, net zoals veel andere Europese luchthavens, één prijsniveau te hanteren voor alle passagiers ongeacht de bestemming.
  • www.schiphol.nl
  • realestate@schiphol.nl

Schiphol biedt over de hele linie aantrekkelijke prijzen en een groot en actueel aanbod. Ook heeft zij special offers en hanteert een lowest price garantie die op een selectie van het assortiment aangeboden wordt. Indien consumenten hetzelfde product  van deze selectie elders goedkoper vinden, compenseert Schiphol het verschil.

Het onderzoek van de Consumentenbond trekt onterecht de conclusie dat winkeliers geld in hun zak steken. Winkeliers werken juist mee om Schiphol aantrekkelijk te houden voor het brede internationale publiek dat er winkelt, ongeacht de bestemming.

Over Content Editor K

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top