donderdag, september 21, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Regionale iconen in nieuwe Coca-Cola campagne
Regionale iconen in nieuwe Coca-Cola campagne

Regionale iconen in nieuwe Coca-Cola campagne

  • Belgie
  • Brugse kant, Gentse stroppen, Brabo van Antwerpen, Manneken Pis, Naamse steltlopers en Le Doudou van Mons. Voor zijn nieuwe campagne liet Coca-Cola zich inspireren door regionale folklore. De vier Coca-Cola’s komen daarbij telkens ‘als gelijken’ in beeld. Centrale boodschap: er is een Coca-Cola die past bij elke levensstijl. Of nog: welke ook de keuze die je maakt, je kiest altijd een stukje ‘Happiness’.
  • Coca-Cola Enterprises Belgium
  • https://cocacolabelgium.be/persberichten
  • brusselsreceptiondesk@eur.ko.com
  • https://www.cocacolabelgium.be/nl/persberichten/regionale-iconen-nieuwe-coca-cola-campagne/

Voor de nieuwe afbeeldingen voor buitenreclame selecteerde Coca-Cola zes typisch Belgische iconen zoals Brugse kant, Gentse stroppen, Brabo van Antwerpen, Manneken Pis in Brussel, de steltlopers in Namen en Le Doudou van Mons. Nooit eerder in zijn 129-jarig bestaan had het merk zo’n divers en evenwichtig aanbod, vandaag kies je perfect de Coca-Cola die bij je past. Deze speelse interpretatie ligt dan ook perfect in het verlengde van de Coca-Cola merkfilosofie ‘Choose Happiness’.

“In de loop der jaren werden een aantal nieuwe producten op de markt gebracht met verschillende calorie- en cafeïnegehaltes”, verklaart Céline Van den Rijn, Marketing Director Belgium & Luxembourg. “Die varianten werden opnieuw samengevoegd tot één Coca-Cola-familie. Ze staan niet meer op zichzelf, maar maken evenwaardig deel uit van dezelfde filosofie: het is allemaal Coca-Cola, maar je kan vandaag veel beter een variant kiezen die het beste aansluit bij jouw behoefte en het moment”.

‘Choose Happiness’-platform

Het ‘Choose Happiness’-platform van Coca-Cola werd in maart 2015 gelanceerd en verenigt de Coca-Cola-familie met een iconische ‘one brand’-benadering. Het platform benadrukt ook ‘Choose Happiness’, in navolging van ‘Open Happiness’, waarmee consumenten worden aangespoord om een actieve houding aan te nemen: ‘Choose Happiness, Choose Your Coke’.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top