zondag, november 19, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Regus: Kantoormedewerker: ‘Als het internet het maar doet’
Regus: Kantoormedewerker: ‘Als het internet het maar doet’

Regus: Kantoormedewerker: ‘Als het internet het maar doet’

  • Nederland
  • Een snelle internetverbinding, computers die het doen en bereikbaar zijn met de mobiele telefoon. Voor Nederlandse kantoormedewerkers zijn dat de belangrijkste voorwaarden die zij stellen aan hun werkplek.
  • Regus
  • http://www.regus.nl
  • andrew.brown@regus.com
  • http://press.regus.com/netherlands/kantoormedewerker-als-het-internet-het-maar-doet/

Dat blijkt uit een wereldwijd onderzoek van Regus onder 22.000 mensen in honderd verschillende landen. Voor maar liefst 83 procent van de Nederlanders heeft de ideale kantooromgeving in ieder geval een betrouwbaar IT-netwerk. Dat betekent een snelle internetverbinding, pc’s die niet om de haverklap crashen en voldoende bereikbaarheid met de mobiele telefoon. “Die behoeften zien we overigens wereldwijd”, vertelt Robbert Klaassen, Commercieel Directeur van Regus. “De ideale werkomgeving is vandaag de dag uitgerust met alle moderne IT-voorzieningen die kantoorwerkers nodig hebben om continu connected te zijn en op die manier productief te blijven.”

Auto parkeren

Dat Nederlanders gek zijn op hun gouden koets, blijkt maar weer eens. Maar liefst 66 procent van de kantoorwerkers in ons land stelt een parkeerplek als belangrijke voorwaarde. Wereldwijd ligt dat percentage op nog geen 50 procent. Daarnaast wordt er verwacht dat gasten goed en netjes worden ontvangen, zowel aan de balie als telefonisch. Van de Nederlandse ondervraagden vindt 69 procent dit een belangrijke pijler van het ideale kantoor. Ook veiligheid speelt een rol. Bijna driekwart van hen is van mening dat je persoonlijke bezittingen onbekommerd moet kunnen achterlaten.

Winkels en restaurants

Een prestigieuze locatie of in de nabijheid van een crèche? Dat maakt de kantoorwerker niet zoveel uit. “Opvallend is ook dat maar 7 procent van de Nederlanders een winkel of restaurant in de buurt van hun werkplek belangrijk vindt, wereldwijd is dat bijna twintig procent. Een bus-, trein- of metrostation om de hoek vinden veel mensen daarentegen wél belangrijk, dat percentage ligt namelijk op 43 procent”, aldus Robbert Klaassen, Commercieel Directeur van Regus.

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top