dinsdag, augustus 21, 2018
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Rubrieken / Business & Ondernemerschap / Roamler Tech kiest voor contactcenteroplossing Cloud Contact
Roamler Tech kiest voor contactcenteroplossing Cloud Contact

Roamler Tech kiest voor contactcenteroplossing Cloud Contact

  • Nederland
  • Het Nederlandse Roamler Tech gaat zijn klantcontact afhandelen met de oplossing van Cloud Contact. Het bedrijf uit Amsterdam, dat met behulp van een online platform een netwerk van zelfstandige professionals inzet om installatiewerkzaamheden uit te voeren, heeft de diensten Voice, Digital en Managed Voice afgenomen. Roamler Tech verzekert zich op deze manier van een bereikbaarheidsoplossing die aansluit bij haar innovatieve manier van werken.
  • COO Roamler
  • Cloud Contact
  • www.cloudcontact.nl
  • gkoedam@cloudcontact.nl
  • PERSBERICHT - Roamler Tech kiest voor Cloud Contact - 21-11-2017

Het Nederlandse Roamler Tech gaat zijn klantcontact afhandelen met de oplossing van Cloud Contact. Het bedrijf uit Amsterdam, dat met behulp van een online platform een netwerk van zelfstandige professionals inzet om installatiewerkzaamheden uit te voeren, heeft de diensten Voice, Digital en Managed Voice afgenomen. Roamler Tech verzekert zich op deze manier van een bereikbaarheidsoplossing die aansluit bij haar innovatieve manier van werken.   Efficiënt klantcontact over verschillende kanalen  Flexibiliteit is waar het bij Roamler Tech om draait. Technische installaties in en om het huis waarbij de agenda van de eindklant centraal staat. This person chooses the time at which the installation takes place or the fault has to be rectified and therefore does not have to sit at home all day to wait for the technician. Then the assignments are offered to the network of qualified independent technicians who accept the assignments that suit them best. Flexibility for the customer and for the mechanic.

Until recently, Roamler used various solutions for customer contact regarding these activities, but with the services of Cloud Contact, the channels of telephony and e-mail are already being merged and additional channels such as WhatsApp, Facebook Messenger and chat can easily be added to the solution.  

Keuze niet moeilijk  Voor Micha Willemse, COO van Roamler Tech, was de keuze voor Cloud Contact niet moeilijk: “ Na uitvoerige bestudering van verschillende aanbieders, stak Cloud Contact er met kop en schouders bovenuit. Niet alleen op functionaliteit, maar zeker ook op prijs. Het pay-per-actual-usemodel sprak ons zeer aan. We gebruiken nog niet de volledige suite van Cloud Contact, maar de beschikbaarheid daarvan maakt ons wel klaar voor de toekomst.” Roamler Tech verleent zijn diensten 365 dagen per jaar van acht uur ’s ochtends tot tien uur ’s avonds. 

 

Over gkoedam

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top