vrijdag, november 24, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Rotterdammers winnen zilver op IWSC 2013 te Londen
Rotterdammers winnen zilver op IWSC 2013 te Londen

Rotterdammers winnen zilver op IWSC 2013 te Londen

  • Internationale
  • Spekkoek likeur wint zilver tijdens de International Wine and Spirit Competition 2013. Nieuwkomer Sayah Drinks uit Nederland is blij te mogen melden dat zij zilver heeft gewonnen op de International Wine and Spirit Competition (IWSC) 2013 met haar spekkoek likeur.
  • IWSC01
  • Sayah Drinks
  • www.sayah.nl
  • marc@sayah.nl
  • Persbericht Sayah 29 juli 2013

Opgericht in 1969, wordt de IWSC gezien als werelds meest prestigieuze competitie op het gebied van wijn en sterke dranken. De uitslagen werden woensdag 24 juli j.l. bekend gemaakt tijdens de 6e  Annual Spirits Tasting in Londen. Waar ruim 200 genomineerde sterke dranken uit de gehele wereld werden gepresenteerd, waaronder producten uit Schotland, Taiwan, Duitsland, Zuid Afrika en de Verenigde Staten van Amerika.

De prijzen die gewonnen worden bij de IWSC worden gezien als de grootste erkenning vanuit de branche. Een jury, geselecteerd uit ruim 300 ervaren en gekwalificeerde vakjuryleden, geeft haar oordeel naar aanleiding van een ‘blind tasting’.

Sayah is de eerste echte Indische likeur op de markt met de unieke smaak van spekkoek en heeft de verleidelijke smaak van Indische kruiden en vers gebakken cake. De likeur is vanuit eigen herkomst ontstaan en in samenwerking met producent Herman Jansen ontwikkeld. Het winnen van zilver op de IWSC is voor Sayah Drinks zeer belangrijk. Als nieuwkomer is het dé erkenning vanuit de drankenbranche op wereld niveau en zal bijdragen aan het succes en de bekendheid van de spekkoek likeur!

Sayah Drinks uit Rotterdam is opgericht door Menno Kleijweg en Marc Pieplenbosch, twee Nederlandse heren met beide een Indische afkomst. Zij kwamen op het idee om een likeur te ontwikkelen gebaseerd op hun herkomst, levensstijl, smaak en kijk op de toekomst. Wat kort wordt samengevat als “My Life, My Roots, My Taste”. Marc Pieplenbosch van Sayah Drinks: “Kwaliteit, ambacht en smaak is heel erg belangrijk voor ons.” “Dat we worden gewaardeerd en op de juiste weg zijn wordt met deze prijs van het IWSC bevestigd”, aldus Marc Pieplenbosch.

Sayah (wat fonetisch ‘IK’ in het Maleis betekent) heeft de unieke smaak van spekkoek! Wanneer Sayah gedronken wordt, dan proeft men de smaak van vloeibare cake , gebrande suiker en de kruidige warme smaak van kaneel, kruidnagel, kardemom, anijs, vanille met een vleugje nootmuskaat. De fles heeft een moderne uitstraling en de drank is transparant van kleur. Sayah kan puur gedronken worden, met ijs of gemixt.

De likeur is voor iedereen die van spekkoek houdt, wellicht een Indische achtergrond heeft, van een goede rijsttafel kan genieten, wel eens naar Azië is geweest en van ‘de mooie dingen in het leven’ houdt. Sayah richt zich qua marketing op man en vrouw tussen 25 – 45 jaar (waarden; familie, identiteit, kwaliteit, luxe, nostalgie, geluk, succes, mystiek, klasse, modern, stijlvol en toegankelijk).

Voor meer informatie over de likeur Sayah, Sayah Drinks, dit bericht en opvragen van beschikbare afbeeldingen kunt u contact opnemen met:

Marc Pieplenbosch, Sayah Drinks

e-Mail marc@sayah.nl, telefoon 06 34109629

Website www.sayah.nl, Facebook www.facebook.com/sayahdrinks, Twitter @sayahdrinks

Over Marc Pieplenbosch

Als spekkoek een onderwerp is dat steeds maar terugkomt, dan begin je toch met het maken van een spekkoek likeur?!

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top