zaterdag, november 18, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Rotterdamse horecaonderneming Lommerrijk wint de prestigieuze Internal Branding Jaarprijs en geeft de andere finalisten Eneco en ONVZ het nakijken
Rotterdamse horecaonderneming Lommerrijk wint de prestigieuze Internal Branding Jaarprijs en geeft de andere finalisten Eneco en ONVZ het nakijken

Rotterdamse horecaonderneming Lommerrijk wint de prestigieuze Internal Branding Jaarprijs en geeft de andere finalisten Eneco en ONVZ het nakijken

  • Nederland
  • De Internal Branding Jaarprijs 2013 is gisteravond gewonnen door horecaonderneming Lommerrijk uit Rotterdam. In de MINI Brand Store in Amsterdam nam dinsdag Lommerrijk directeur Monique Delfgaauw met een aantal van haar medewerkers de award in ontvangst. Eneco en ONVZ waren de andere finalisten. De Internal Branding Jaarprijs is een vakprijs voor het bedrijf waar Internal Branding in dat jaar aantoonbaar effect heeft gehad, dus waar de medewerkers de belofte die aan de klant gedaan wordt ook echt waarmaken. Waardoor de klanttevredenheid (of in dit geval de gasttevredenheid) omhoog gaat.
  • Lommerrijk Internal Branding Jaarprijs 2013 small
  • Lommerrijk
  • www.lommerrijk.nl
  • shuisman@lommerrijk.nl
  • Contact Wilt u een interview met Monique Delfgaauw, directeur van Lommerrijk, dan kunt u bellen naar horecaonderneming Lommerrijk: 010 4220011 Wilt u meer informatie over de Internal Branding Jaarprijs dan kunt u contact opnemen met Lotte Eppings, projectmedewerker Internal Branding Jaarprijs: 0625081241, of met Marc van Eck, voorzitter Stichting Internal Branding Jaarprijs : 06- 24688254.

Delfgaauw: ‘Geweldig om deze prijs te winnen. Ik zie het als een overduidelijk bewijs dat je geen grote organisatie hoeft te zijn om met Internal Branding verschil te kunnen maken. Ook in het MKB werkt Internal Branding overduidelijk. Als je echte met de medewerkers aan de slag gaat en slim omgaat met je middelen kun je ook als kleine club grote veranderingen bewerkstelligen. Wat leidt meer tevreden gasten en uiteindelijk meer winst. Met Lommerrijk hebben we dat bewezen: we zijn een organisatie met welgeteld 58 man! Ik ben er trots op dat we nu in de Internal Branding eregalerij staan naast de grote organisaties die vorige jaren hebben gewonnen: Het Sint Franciscus Gasthuis, Etos en VVV’ .

Geen woorden, maar daden

Lommerrijk was door de jury genomineerd omdat aan de hand van een duidelijke positionering de eigen medewerkers ‘in charge’ zijn gezet. Een typisch Rotterdamse aanpak van ‘geen woorden, maar daden’ met eenvoudige, maar effectieve hulpmiddelen waarmee Lommerrijk de concurrentie aankan met grote Rotterdamse namen als Hotel New York, de SS Rotterdam en de Euromast.

De Internal Branding Jaarprijs

De Internal Branding Jaarprijs is een prestigieuze vak prijs voor dat bedrijf of die organisatie waar Internal Branding in dat jaar aantoonbaar effect heeft gehad. Het onderwerp is een onderwerp van de marketeer, de communicatieprofessional, de hrm-er en bovenal van de directie en de lijn. De prijs wordt georganiseerd door NIMA, Logeion, EURIB, HRcommunity en HR-Communicatie.nl.

Over lommerrijk

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top