maandag, november 20, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / SCOPE kondigt toekomstplannen aan tijdens CRM event
SCOPE kondigt toekomstplannen aan tijdens CRM event

SCOPE kondigt toekomstplannen aan tijdens CRM event

  • Nederland
  • Het jaarlijkse CRM event van de CRM-software ontwikkelaar SCOPE marketing technology b.v., de SCOPE Klantendag, was ook dit jaar weer een succes. Het evenement vond 12 juni plaats en werd georganiseerd om klanten, partners en overige relaties van het ICT-bedrijf op de hoogte te brengen van de laatste CRM-ontwikkelingen en haar plannen voor de toekomst.
  • zaal klantendag 2014
  • SCOPE marketing technology b.v.
  • http://www.scope.nl
  • marketing@scope.nl
  • SCOPE marketing technology (SMT) is een ervaren Nederlandse ontwikkelaar en leverancier van CRM software. Sinds 1987 is SMT actief in het ontwikkelen en verkopen van systemen voor een effectieve ondersteuning van de klantinteractie binnen marketing–, verkoop– en serviceprocessen. Daarnaast verzorgt SMT de bijbehorende werkzaamheden op het vlak van consultancy, maatwerk, installatie en implementatie, opleidingen en support services. Gebruikers van SCOPE CRM behoren tot de top van de Nederlandse markt en zijn actief in sectoren als financiële dienstverlening, overheid, onderwijs & gezondheidszorg, handel & industrie, media & communicatie en overige zakelijke dienstverlening. Met branchespecifieke oplossingen heeft SMT inmiddels een bestand weten op te bouwen van ruim 8000 eindgebruikers. Het jaarlijkse CRM event van de CRM-software ontwikkelaar SCOPE marketing technology b.v., de SCOPE Klantendag, was ook dit jaar weer een succes. Het evenement vond 12 juni plaats en werd georganiseerd om klanten, partners en overige relaties van het ICT-bedrijf op de hoogte te brengen van de laatste CRM-ontwikkelingen en haar plannen voor de toekomst.

Naast klantpresentaties en een inspirerende lezing van trendwatcher Vincent Everts over technische ontwikkelingen, trends en mobiele toepassingen op het gebied van marketing, sales en CRM, werden de toekomstplannen van SCOPE bekend gemaakt. Dit hield onder andere in dat er plannen zijn voor de ontwikkeling van een mobiele versie van de CRM-oplossing van SCOPE. Hierbij werd een indrukwekkende demonstratie gegeven van hoe een smartphone kan worden gebruikt als ‘CRM-recorder’, waarbij alle informatie, waaronder gesprekken en berichten, op een smartphone kan worden uitgelezen wat vervolgens direct in de CRM database kan worden geëxporteerd.  Volgens de CRM-leverancier wordt gegevensinvoer hiermee verleden tijd.

Verder werd gesproken over de diverse functionele en performanceverbeteringen die zijn aangebracht bij verschillende modules van de CRM-software, zoals het procesmanagementsysteem ‘SCOPE Workflow Module’ en de dataverrijkingstool ‘SCOPE Survey & Scripting’. Ook de nieuwe koppeling met het e-mailmarketingsysteem Copernica, waardoor het mogelijk wordt gemaakt gepersonaliseerde e-mailmarketingcampagnes op te stellen op basis van data in de CRM-database, kwam uitgebreid aan bod.

Volgens SCOPE was het geslaagd evenement en een informatierijke middag waarin kennisdeling centraal stond. Ook maakten de bezoekers kennis met de nieuwe zusterorganisatie van SCOPE, NetCan Finefoods. NetCan importeert onder andere Canadese kaviaar van het merk Northern Divine voor de Nederlandse markt en zijn onlangs sponsor geworden van de Sterlet (steur soort) in Artis. Ter introductie konden de bezoekers de Canadese kaviaar proeven.

Over SCOPE

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top