maandag, november 20, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / SENSEO® Up; een revolutionair compact design voor grootse koffie
SENSEO® Up; een revolutionair compact design voor grootse koffie

SENSEO® Up; een revolutionair compact design voor grootse koffie

  • Nederland
  • Senseo slaat een nieuwe weg in met het kleinste Senseo-apparaat ooit. De nieuwe SENSEO® Up biedt koffieliefhebbers gemakkelijk en snel heerlijke koffie in combinatie met een jong en dynamisch design dat koffiedrinkers zal verrassen. De smaakbeleving wordt helemaal compleet met een reeks koffiemelanges van hoge kwaliteit, waaronder de recent geïntroduceerde Senseo Intense koffiepads. Een koffie is nu nog makkelijker gezet doordat men direct voor een normale koffie of een sterkere, kleine kop koffie kiest zónder deze eerst te moeten aanzetten met een separate aan/uit knop.
  • Koninklijke Philips Electronics N.V.
  • http://www.newscenter.philips.com
  • nanda.huizing@philips.com
  • http://www.newscenter.philips.com/nl_nl/standard/about/news/press/2014/20140101-SENSEO-Up-een-revolutionair-compact-design-voor-grootse-koffie.wpd#.Uzpvnvl_tR8

De Senseo Up heeft een strak en chic design en een hoogte van slechts 22,6 cm, iets groter dan een pak Senseo Original koffiepads. Het apparaat is ontworpen voor mensen met een voorkeur voor een moderne stijl, minimalistische vormgeving en heldere kleuren. Koffieliefhebbers kunnen kiezen uit zes krachtige kleuren: Deep Black, Deep Black / Red, Titanium, Monza Red, Marine Blue en Foxy White.

De optie om direct de kopgrootte te selecteren stelt koffieliefhebbers in staat optimaal te genieten van een perfecte kop koffie. Bij de modellen in het hogere prijssegment is het mogelijk elke gewenste kopgrootte in te stellen.¹ Bovendien is Senseo Up energiezuiniger omdat hij zichzelf direct uitzet na gebruik.

Voor elke keuken een eigen kleur

“Het aantal jonge koffiedrinkers dat in relatief kleine woningen woont en snel en gemakkelijk een kop koffie wil kunnen zetten, neemt aanzienlijk toe. Zij zijn daarom op zoek naar een koffiezetapparaat dat perfect in hun keuken past en keuze biedt uit verschillende koffiemelanges van hoge kwaliteit.

De Senseo Up is daarbij een uitkomst”, aldus Moniek van Dijk, manager marketing bij Philips. “Senseo Up is klein van formaat maar groots in zijn smaken, en al helemaal in combinatie met de Senseo Intense koffiepads.” De vier koffiemelanges van SENSEO® Intense zijn geïnspireerd op de rijke Italiaanse koffiecultuur en hebben stuk voor stuk een eigen signatuur. De blends zijn extra fijn gemalen en de intense branding vervolmaakt de krachtige smaak en het rijke aroma. De Intense collectie bestaat uit Intense black, Intense Superior, Intense Espresso en Intense Extreme.

Verkrijgbaarheid en adviesprijzen

Senseo Up is vanaf half april verkrijgbaar in zes kleuren:

  • SENSEO® Up Monza Red, Marine Blue en Foxy White: € 89,-
  • SENSEO® Up Deep Black, Deep Black / Red en Titanium: € 99,-.

De SENSEO® Intense koffiepads zijn in de supermarkt verkrijgbaar en hebben een consumentenadviesprijs van €3,59 voor 28 pads (€ 0,13 per kop koffie).

Over Content Editor V

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top