zondag, november 19, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Specialist in B2B leadgeneratie neemt expert inbound marketing over
Specialist in B2B leadgeneratie neemt expert inbound marketing over

Specialist in B2B leadgeneratie neemt expert inbound marketing over

  • Nederland
  • ProSpex, marktleider in B2B leadgeneratie, zet een nieuwe strategische stap door de overname van Goals Marktbewerking, expert op het gebied van inbound marketing. Door de overname verwacht ProSpex een groei te realiseren van 20% en is het bedrijf nog beter in staat kwalitatieve leads te genereren in de zakelijke markt. Aan de hand van een geïntegreerde inbound- en outboundmarketingaanpak wordt de marktpositie verstevigd en speelt ProSpex in op de huidige ontwikkelingen in het marketing- en salesvak. Goals Marktbewerking komt volledig in handen van ProSpex en zal verder gaan onder de naam ProSpex Benchmark.
  • IMG_4855
  • ProSpex
  • http://prospex.nl
  • info@prospex.nl

Overname

ProSpex heeft Goals Marktbewerking overgenomen. Deze expert op het gebied van inbound marketing komt volledig in handen van ProSpex en gaat verder onder de naam ProSpex Benchmark. ProSpex heeft met ProSpex Benchmark een unieke formule in handen waarmee waardevolle content uit de markt wordt gehaald die vervolgens wordt doorvertaald in kwalitatieve leads voor de zakelijke markt.

Maxim Spek, directeur ProSpex: “Het salesvak is sterk aan verandering onderhevig. Prospects van onze opdrachtgevers gaan vaker zelf op zoek naar relevante informatie op het web. Dit maakt inbound marketing steeds belangrijker. Met de overname van Goals Marktbewerking halen we een schat aan kennis en een unieke, bewezen marktbewerkingsmethodiek in huis die naadloos aansluit op de behoefte en vraag van onze klanten. Dit past volledig in de roadmap die we voor ProSpex hebben uitgestippeld.”

Omnichannel aanpak

Dankzij de overname kan ProSpex een geïntegreerde omnichannel aanpak bieden waarbij opdrachtgevers continu in dialoog zijn met hun doelgroep. Deze bewezen marktbewerkingsmethodiek is gebaseerd op online benchmark onderzoek, dat zorgt voor reputatieversterking en directe leadgeneratie op basis van inhoud. Het resultaat van de benchmark vormt de basis van de inbound ‘contentmachine’.

Ben Verhagen, directeur Goals Marktbewerking: “Ook de klanten van Goals Marktbewerking zullen merken dat ProSpex de perfecte aanvulling is op de huidige propositie. We zijn daarom blij dat ProSpex onze bewezen en succesvolle aanpak verder kan laten groeien. Hiermee krijgen wij bij Goals de ruimte om ons meer te focussen op Goals arbeidsmarketing.”

Groei

Met de overname wordt concrete marketingkennis gekoppeld aan sales- en leadgeneratiekennis van ProSpex waarmee de marktpositie van het bedrijf verder wordt verstevigd. De komende jaren verwacht ProSpex hiermee een groei te kunnen laten zien van 20%. Het bedrijf sluit bovendien niet uit dat er in 2014 en 2015 meer overnames volgen.

Over ProSpex

ProSpex is specialist in B2B leadgeneratie en won een FD Gazelle Award (2011) en de Ondernemersprijs Haaglanden 2012. Met twee vestigingen, ruim honderd medewerkers en nog veel meer succesvolle campagnes is ProSpex de ervaren leider in de zakelijke markt. ProSpex bedenkt creatieve campagnes die in combinatie met de genoemde lange termijn contactstrategie meer conversie opleveren voor klanten zoals RAET, NS, Microsoft, D&B, T-Mobile, Essent, Canon en Nestlé. De strikte B2B focus, de ervaren sales en marketeers en de bewezen ProSpex aanpak zijn de belangrijkste pijlers onder het succes van ProSpex. Zie voor meer informatie www.prospex.nl

Over Chief Editor

Chief content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top