vrijdag, december 15, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Bronnen / Bedrijfsleven & Ondernemers / Strootman Group kanshebber High Growth Awards 2009
Strootman Group kanshebber High Growth Awards 2009

Strootman Group kanshebber High Growth Awards 2009

Oudenbosch, 26 oktober 2009 – Strootman Group is één van de genomineerden voor de High Growth Awards 2009, waarbij ondernemingen strijden om de titel van beste groeibedrijf in de regio. De High Growth Award-verkiezing is een initiatief van Port4Growth – platform voor groeibedrijven – en Rabobank, PricewaterhouseCoopers en vakblad Bizz.

Henk Strootman, directeur Strootman Group is blij met de nominatie: “Ook dit jaar laten we zien, ondanks de economische tegenwind, groei te kunnen bewerkstelligen. Naast deze erkenning is Strootman Group ook als kanshebber van de FD Gazellen Awards benoemd (organisator Financieele Dagblad) en afgelopen april winnaar geworden van de 50 Best Managed Companies van Deloitte. We hechten er waarde aan om te laten zien aan de buitenwereld, maar ook aan de medewerkers, dat we erg ambitieus zijn. Het is een werkversterker”.

High Growth Awards 2009 
Dit zijn dé Awards voor Nederlandse groeiondernemingen die de afgelopen drie jaar flinke omzetgroei hebben gerealiseerd. Bij deze jaarlijks terugkerende verkiezing staan niet alleen financiële resultaten centraal, maar juist de kwaliteit van die groei. Een bedrijf wordt bijvoorbeeld onder andere beoordeeld op het ondernemersprofiel, de rol van strategie in het groeiproces en hoe de interne organisatie en marketing & sales van Strootman Group ingericht zijn. Een onafhankelijke jury van succesvolle groeiondernemers en deskundigen beoordeelt de bedrijven. De groeicijfers worden gecheckt door een onafhankelijke accountant.

Titel binnen handbereik 
De titel van High Growth Awards ligt nu binnen handbereik. De ontknoping vindt plaats op 17 november 2009 aanstaande, alwaar tijdens een feestelijk diner in Theater De Flint te Amersfoort de winnaars bekend worden gemaakt.

Strootman Group creëert mogelijkheden voor multinationals om hun A-merk- producten discreet via alternatieve retailkanalen in binnen- en buitenland te verkopen, zonder dat het enige negatieve invloed heeft op de handelsmerken van de producent en zonder de reguliere afzetmarkten van de fabrikanten te verstoren. Eveneens wordt dezelfde discrete handelswijze toegepast met betrekking tot residuals die om wat voor redenen dan ook bij de fabrikant ontstaan. Permanent bieden zij een grote selectie van topmerkproducten in chocolade, zoetwaren, persoonlijke verzorgingsartikelen, huishoudelijke artikelen, dierenvoeding en non-food producten.

Over Head Editor

Head Editor of PressCenter.com

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top