vrijdag, juni 23, 2017
Keuze van de Redactie
U bent hier: Home / Rubrieken / Business & Ondernemerschap / TomTom Telematics integreert CRM om verkoopteams beter te ondersteunen
TomTom Telematics integreert CRM om verkoopteams beter te ondersteunen

TomTom Telematics integreert CRM om verkoopteams beter te ondersteunen

  • Nederland
  • TomTom Telematics introduceert WEBFLEET for Sales Cloud op Salesforce AppExchange. De app integreert het prijswinnende telematicaplatform met Salesforce, waardoor het voor verkooppersoneel eenvoudiger is om het CRM-systeem onderweg te gebruiken. Ook stelt het bedrijven in staat hun verkoopteam efficiënter te managen en ze op een volledig nieuwe manier te stimuleren in contact te treden met klanten, partners en medewerkers.
  • http://www.persberichten.com/
  • ttt@lvtpr.com

De integratie tussenTomTom WEBFLEET en Salesforce helpt kosten te verlagen en administratietijd te verkorten via automatische ritrapportages en eenvoudiger afspraakbeheer. Bedrijven en bestuurders krijgen ook meer inzicht in rijprestaties.

“Bedrijven willen de manier waarop ze in contact treden met klanten, partners en werknemers, transformeren in een tijd waarin de klant centraal staat”, zegt Ryan Ellis, VP Product Management AppExchange van Salesforce. “Door de kracht van de Salesforce App Cloud optimaal in te zetten en telematicadata realtime te integreren met Sales Cloud, voorziet TomTom Telematics klanten van spannende, nieuwe mogelijkheden om de zakelijke prestaties te verbeteren via connected car-technologieën.”

Taco van der Leij, VP Marketing van TomTom Telematics, zegt: “Het integreren van WEBFLEET met Salesforce is een logische uitbreiding van onze Logbook-applicatie die de kilometerregistratie voor declaraties automatiseert. Beide maken de zakelijke administratie eenvoudiger voor medewerkers op de weg en bieden hulpmiddelen om hun verkoopprestaties te verbeteren. Daarnaast maken verkoopmanagers door telematica en CRM te combineren de prestaties op de weg zichtbaarder en inzichtelijker.”

WEBFLEET for Sales Cloud stelt kantoorpersoneel in staat klantafspraken in de Salesforce-kalender toe te wijzen aan de TomTom PRO Driver Terminal van de medewerker op de weg. Het voorziet de salesmanager ook van dashboards waarop ritgegevens zijn te vergelijken met verkoopkansen, leads en gesloten deals om de effectiviteit van iedere verkoopvertegenwoordiger te analyseren.

Over Content Editor R

Content editor of PressCenter website.

Schrijf Uw Reactie

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Kies de person met
de hand omhoog *

Scroll To Top